  • Data: 2010-10-02 17:01:49
    Temat: Re: Gdzie kupić kondensatory 130°C
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Nie jest to jakis fake ?

    Bardzo możliwe.

    > Patrze na to .. kupa roboty, oplacaloby sie tak oszukiwac ?

    Każdy orze jak może i oszukuje jak potrafi.

    > Nie byloby lepiej wziasc 4700uF i tylko nadruk zmienic ?

    Dla kogo lepiej? Wiem tyle, że łatwiej. A jak łatwiej, to dla producenta
    lepiej. Ta technika (upychania coraz większych pojemności do małych
    obudów) została poddana krytyce przez mojego przedmówcę, choć zyskała
    sympatię wytwórców. Dla konsumenta jest wszystko jedno w jaki sposób
    go orżną. Kondensator z nadrukiem 4700uF też przecież rzadko kiedy ma
    tyle, zwłaszcza jak się zmierzy jakiś czas po podłączeniu do prądu.
    I to niestety nie jest fake.

    --
    Jarek