  • Data: 2014-12-08 18:30:22
    Temat: Re: Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 17:32:51 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Tak.
    > I to dokładnie jest to samo paliwo, tylko pod inną nazwą.
    > Cholernie drogie, zwłaszcza w przypadku Statoil - nie wiem czy własny
    > depresator nie wyszedłby taniej niż kupowanie go już w paliwie za +0,50 zł
    > za litr (paliwa).

    Depresator nie będzie lepszy niż to paliwo. Wlej sobie przy tankowaniu do butelki i
    porównaj klarowność i barwę paliwa arktycznego i zwykłego. Jest różnica widoczna
    gołym okiem, zresztą na YT jest film pokazujący różnicę w niskich temperaturach.
    Z dodatków do paliwa, to ja kupuję co jakiś czas preparat do diesla Shella, tańszy o
    połowę niż STP, czy inne markowe.