  • Data: 2010-03-10 12:57:28
    Temat: Re: Gdzie kupić ATmega324A, ew. jaki zamiennik?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A musi być wersja A i w DIPie? Bez literki A i w obudowie tqfp są w TME,
    > seguro, kamami.

    W Seguro nie ma "bez A", jest "bez A ale z V" :P.. czyli 324PV... zrobił
    się Atmelowi mały bałagan z tymi nazwami... generalnie, P to były
    niegdyś proce zasilane od 2,7V i chodzące do 20MHz... miały wersje PV,
    które chodziły od 1,8V ale tylko do 10MHz... Nowsze proce mają
    oznaczenie PA, są raczej zgodne z poprzednikami, mają jednak pare nowych
    "ficzerów", chodzą do 20MHz i mogą być zasilane od 1,8V... oczywiście
    nigdy nie da się osiągnąć pełnej prędkości przy minimalnym napięciu
    zasilania... ALE... na przykład:
    Był proce 48P, 88P, 168P oraz ich wersje V, zgodne z tym co napisałem...
    Kiedy przeszli na nowsze wersje, stworzli:
    48PA, 88PA i 168PA. Dodali też wersję z 32kB Flash, która jest
    identyczna z wersjami PA, ale nazywa się 328P ;P... co sugerowałoby, że
    bliżej jej do starszych wersji tych układów, a jednak nie...

    Konop