-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
etnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.
highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
Date: Sat, 25 Dec 2021 13:34:31 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.4.1
Subject: Re: Gdzie jest policja?
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <sq1bbt$3cm$1$Jacek@news.chmurka.net>
<7cjuzes2hcm6.1i9769k8kj96d$.dlg@40tude.net>
<61c44de9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<sq1jml$83d$1$Cav@news.chmurka.net>
<61c45594$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<sq1ktb$8qt$1$Cav@news.chmurka.net>
<61c45aa1$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<61c58ffc$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<61c592b1$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<61c5937d$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<61c6f57d$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
In-Reply-To: <61c6f57d$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <61c70fd7$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1640435671 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 25418 83.142.196.21:55290
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2381
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700241
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.12.2021 o 11:41, J.F. pisze:
>> Autobusy Solaris Urbino 18 electric III generacji są napędzane
>> centralnym trójfazowym silnikiem elektrycznym o mocy 240 kW (326
>
> centraln czyli jaki ... pojedynczy ?
Tak rozumiem...
>> KM)[36]. Jego producentem było przedsiębiorstwo Vossloh Kiepe[14]. W
>> pojazdach kolejnej generacji producent zastosował także silnik
>> centralny, niemniej wprowadzono opcjonalną możliwość zastosowania
>> silników zintegrowanych z osią napędową, w tym przypadku produkcji
>> ZF[38]. Niezależnie od zastosowanego napędu, jest on przekazywany na
>> trzecią oś[38].
>
> https://www.youtube.com/watch?v=RyQs4OfUQNA
>
> Tylko ... po co ta "oś", skoro sa dwa niezalezne kola z silnikami?
> Kompatybilnosc wsteczna, czy mniej regulacji ? :-)
Chyba z osią to bardziej wytrzymałe i prostsze więc i tańsze.
> Ale zobacz 2:00 - idzie nowe.
W tramwajach chyba od dekady stosowane.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 25.12.21 17:41 S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=