  • 11. Data: 2012-01-16 09:26:04
    Temat: Re: Gdynia - Łódź w 10 minut :-)
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 15-01-2012 o 23:49:46 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=atc7DvrCn-E

    BTW widzę że nie tankujesz już na Shellu, a tam takie świetne paliwo
    mieli, co się stało? :D

  • 12. Data: 2012-01-16 09:29:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 16 Jan 2012 09:26:04 +0100, MM wrote:

    > BTW widzę że nie tankujesz już na Shellu, a tam takie świetne paliwo
    > mieli, co się stało? :D

    98 nie ma, a V-power 100 za drogi.

  • 13. Data: 2012-01-16 09:30:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 15 Jan 2012 23:59:25 +0000 (UTC), AZ wrote:

    > Ale Matizowi nie dales rady choc w sumie pozniej na stacje zjechales ;-)

    Racja, zza Matiza zjechałem na stacje.
    Ale w zabudowanym to ja powoli, to tam się nie liczy.

  • 14. Data: 2012-01-16 11:09:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    On Mon, 16 Jan 2012 00:48:12 +0100, J.F. wrote:

    >Bez obaw - kawałek dalej ich wyprzedziłem ;)

    Kapelusznicy :-)

    Ale zaraz - jednego owszem kojarze, drugi mozliwy, ale reszta to ci
    uciekla :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-01-16 17:59:17
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-01-15 23:49, Tomasz Pyra pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=atc7DvrCn-E

    10 minut niesamowitych wrażeń ;->

    A swoją drogą, czym to fotografowane?

    Pozdrawiam

    Seco

  • 16. Data: 2012-01-16 22:35:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisal w wiadomosci
    > http://www.youtube.com/watch?v=atc7DvrCn-E

    to malutka navi to byla gratis kupujac zapach do auta:) ?
    podaj srednia z nawigacji

  • 17. Data: 2012-01-27 23:15:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 15 Jan 2012 23:49:46 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=atc7DvrCn-E

    Dawno nie jechałem DK1 od Torunia w stronę Łodzi, ale widać że budowa
    A1 idzie dalej. A tak BTW: na krzyżówce A1 i A2 w Strykowie nie ma
    jeszcze zbudowanych wszystkich wiaduktów, ale zauważyłem, że bramki
    już pobudowali :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2012-01-28 00:46:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-27 23:15, jerzu pisze:

> [...]
    > A1 idzie dalej. A tak BTW: na krzyżówce A1 i A2 w Strykowie nie ma
    > jeszcze zbudowanych wszystkich wiaduktów, ale zauważyłem, że bramki

    I. Biedny tomtom ;) od 3:20 do do 4:23 zapierdalał po kartoflisku ;)

    II. Filmik ten pokazuje też pieprzone prawo murphiego ;) ...
    Jedziesz jedziesz , przerywana, nic z przeciwka nie leci, super
    warunki do wyprzedzania ... ale nie ma kogo ;) ... dojeżdżasz do
    tira, robi się podwójna, i w hu aut z przeciwka ;) co tylko
    pokazuje, że, czasami zapierdalanie na zabój ma sens ... bo jak
    urwiesz 5 sekund - to nie utkniesz na naście minut potem w
    procesji :)

    III. To jeździ na gaz ? Czy to ktoś czyja praca polega na
    wpadaniu na stacje benzynowe ? :) Jeśli to musi tak często
    tankować - pociąłbym się ;)

    IV. To ma być filmik HD ??? Dane z tomtoma momentami wyglądają
    jakby film kręcony tosterem był.

    V. Ogólnie wyjątkowo często ten tomtom po trawie jeździ ... to
    mamy z 93 roku ? :)

    VI. 9:18 - jeśli to nie wada kamery ... pojawia się klasyczny
    miłośnik dotykania hamulca jeśli nawet nic przed nim nie jedzie
    ... Skąd się tacy biorą ? Od groma ich widzę na drogach ...
    jedzie , pusto przed nim, droga pusta ... a ten dotyka hamulca
    co chwilę ...

  • 19. Data: 2012-01-28 01:08:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 28 Jan 2012 00:46:54 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > III. To jeździ na gaz ? Czy to ktoś czyja praca polega na
    > wpadaniu na stacje benzynowe ? :) Jeśli to musi tak często
    > tankować - pociąłbym się ;)

    Etam... Tankowałem w Gdyni, we Włocławku kibelek.

    > IV. To ma być filmik HD ??? Dane z tomtoma momentami wyglądają
    > jakby film kręcony tosterem był.

    No niestety taki jakiś codec - CBR jakieś.
    Jak scena się dobrze kompresuje (jakieś szaro-szare mydło jak na początku
    drogi), to jest przepustowość na szczegóły HD z nawigacji.
    Jak się na scenie robi dużo duchu i detali, to akurat się uparł żeby
    uszczędzać na ekranie nawigacji.

    > V. Ogólnie wyjątkowo często ten tomtom po trawie jeździ ... to
    > mamy z 93 roku ? :)

    Coś około ;)

    > VI. 9:18 - jeśli to nie wada kamery ... pojawia się klasyczny
    > miłośnik dotykania hamulca jeśli nawet nic przed nim nie jedzie

    To jest światło pozycyjne.
    W VW światła są na LED sterowane przez PWM i cały czas mrugają.
    W dodatku z niezbyt dużą częstotliwością i ogólnie wygląda to beznadziejnie
    (jakoś tak okiem trudniej takiego śledzić).

    A na kamerze rolling shutter i krótkim czasem naświetlania wygląda to na
    takie dziwne miganie.

  • 20. Data: 2012-01-28 01:43:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-28 01:08, Tomasz Pyra pisze:

    > Etam... Tankowałem w Gdyni, we Włocławku kibelek.

    Jako długodystansowiec zapytam: a nie można było przy tankowaniu
    się odkibelkować ? Chyba, że nie jechałeś sam, wtedy wszelkie
    moje pytania i "zastrzeżenia" znikają, bo wiem, że jak jadę z
    pasażerem to mogę zapomnieć o ergonomii ... a jak już pasażerem
    jest baba ... to w ogóle ;)

    > Coś około ;)

    I do ego spiracony ;P

    > A na kamerze rolling shutter i krótkim czasem naświetlania wygląda to na
    > takie dziwne miganie.

    A teraz poleciałeś do mnie magią :)