  • 1. Data: 2010-08-26 13:44:22
    Temat: Gdańsk - Siedlce - którędy?
    Od: Yar <y...@y...com>

    Witam,
    wybieram się w tą trasę we wrześniu. Wyjazd z Gda w sobotę popołudniu,
    powrót w poniedziałek przed poł.
    Którędy lepiej jechać (w nawiasach numery dróg):

    Gdańsk - Mława ("7") - Ciechanów (615) - Półtusk (60, 618) - Wyszków -
    Węgrów (62) - Siedlce (696) - 401km
    czy
    Gdańsk - Warszawa (7) - Siedlce (2) - 432km

    Zależy mi na tym, by nie było dziur i, w miarę możliwości, by był
    sensowny ruch.

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-08-26 14:44:11
    Temat: Re: Gdańsk - Siedlce - którędy?
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    Yar wrote:
> [...]
    > Węgrów (62) - Siedlce (696) - 401km
    > czy
    > Gdańsk - Warszawa (7) - Siedlce (2) - 432km
    w sobote zdecydowanie druga opcja
    w poniedziałek też ale rzeczywiście staraj się wyjechać w przedziale
    między 10 a 12 godziną
    RW

  • 3. Data: 2010-08-26 17:15:17
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Yar" <y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Gdańsk - Warszawa (7) - Siedlce (2) - 432km

    > Zależy mi na tym, by nie było dziur i, w miarę możliwości, by był
    > sensowny ruch.

    Ciąć przez Warszawę, nie kombinować. Tam skręcasz na Lublin/Terespol.
    Sens na omijanie byłby np. w poniedziałek rano, ale o tej porze, zwłaszcza w
    sobotę, ruch praktycznie żaden.
    Między Mińskiem Maz. a Siedlcami ciągle coś kopali, nie wiem jak teraz,
    jutro tam jadę.

    --
    Pozdro
    Duch

  • 4. Data: 2010-08-26 19:14:46
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Duch napisał:

> [...]
    > sobotę, ruch praktycznie żaden.
    > Między Mińskiem Maz. a Siedlcami ciągle coś kopali, nie wiem jak teraz,

    Dębe Wielkie - na wjeździe, na wiadukcie kolejowym jest wahadło, przy
    którym potrafi zrobić się ładny korek. Opcjonalnie można rozważyć objazd z
    lewej strony (zjazd na Cisie).

    --
    Becer

  • 5. Data: 2010-08-26 19:39:42
    Od: Yar <y...@y...com>

    Dzięki za odpowiedzi!

    > Między Mińskiem Maz. a Siedlcami ciągle coś kopali, nie wiem jak teraz,
    > jutro tam jadę.
    > --
    > Pozdro
    > Duch

    Zdalibyście relację jak tam droga, Panie Kolego? ;)

  • 6. Data: 2010-08-27 10:08:06
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl>

    Użytkownik "Yar" <y...@y...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Dzięki za odpowiedzi!

    >Zdalibyście relację jak tam droga, Panie Kolego? ;)
    Za Mińskiem to juz tylko wiadukt od obwodnicy Mińska jeszcze robią, ale nie
    dotyczy to bezpośrednio dwójki, tylko kręcą się w pobliżu, najbardzie
    upierdliwy jest wylot z Warszawki, na odcinku do Dębego położyli świeży
    asfalt, teraz co chwila są jakieś przerwy bo to chodniki, bo malowanie
    wysepek, no i wahadło na wiadukcie w Dębem czasami potrafi dać po średniej
    przelotowej ;) Dodatkowo z racji, jak ktoś to ładnie gdzieś nazwał,
    "uspokajania ruchu" nawalili wysepek, lewoskrętów, podwójnych ciągłych itp.
    Na odcinku od Mińska do Kałuszyna (jakieś 20km) jest chyba z 5 (słownie
    pięć) miejsc gdzie można legalnie, bez łamania przepisów wyprzedzać - a
    marginesy asfaltowe skasowali (widocznie ktoś postanowił zaoczędzić - pasek
    asfaltu szeroki na 1m na długości 20km trochę kosztuje - zresztą na innych
    odcinkach, już wyremontowanych zrobili podobnie, szlag człowieka trafia jak
    popyla 60km/h poza terenem zabudowanym, bo właśnie się jakiś żuczyna albo
    inny spowalniacz trafił, a wyprzedzać nie ma gdzie). Nie wiem jak obecnie
    ze stanem asfaltu na tych opłotkach, ale jak kiedyś zdażyło mi się
    podróżować na północ to o wiele spokojniej się jechało trasą alternatywną,
    węziej, większe zadupia ale i ruch dużo mniejszy - po prostu mniej męcząca
    jazda....

    MZ