    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gaśnie mi motor
    Date: Mon, 13 Jan 2014 18:36:03 +0100

    "Grzybol" wrote...

    Użytkownik "marcin10915" napisał...

    >O tak właśnie. Spotkajcie się we dwóch, wypijcie po mózgojebie i
    >podyskutujcie o moturach.

    Eee... mi zawsze mówiono, że niepełnosprawnym należy pomagać.
    A więc, odpowiadając na pytanie:
    Tłok i pierścienie są wykonane z metalu i zasadniczo palić się nie chcą.
    Dlatego też tłok gaśnie. Musisz zapewnić bardzo wysoką temperaturę i dużo
    czystego tlenu. Wtedy będzie się palił nieprzerwanie. Nawet pierścienie
    wtedy nie zgasną.
    Cewka też jest z metalu, ale wymaga niższej temperatury do palenia i dlatego
    to się już udało.

    Powodzenia!
    --
    James