    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchnqd$h8c$2@dont-email.me> <5cec65a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchsip$6kj$2@dont-email.me> <qcj96h$4f5$1@dont-email.me>
    <5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qcjtds$735$1@dont-email.me>
    <5ced935f$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <qck5c2$tip$1@dont-email.me>
    <5cedb6c6$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <qckd88$h87$1@dont-email.me>
    <5cedbb76$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <qckeat$mfh$1@dont-email.me>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 29 May 2019 01:23:43 +0200

    W dniu 2019-05-29 o 00:56, Filip454 pisze:

    > Jedyną osobą, która dała się złapać na brak posiadania umiejętności
    > czytania ze zrozumieniem, jesteś ty.

    Punktuję:
    - Nie zrozumiałeś analogii "wsteczny" na grupie o telefonach, gdzie od
    miliardów lat wiadomo, że Apple vs Android to raczej porażka dla iPhone,
    do którego aż kipi w necie, że brak takiego przycisku i kombinujo :)

    - Podane linki do aktualizacji na system 10, zlałeś, bo nawet nie
    zauważyłeś że nie dostałeś aktualizacji apek lub ci zniknęły z wyboru w
    AppStore.

    - Wywołany Pszemol zamilkł jak miał się wypowiedzieć, dlaczego płakał
    jak mu Apple zcegłowało telefonik a sam go nie zapytałeś a mogłeś.

    - Zlałeś całkowicie WYBÓR (możliwość wyboru) w apkach czy aktualizacjach
    co jest podstawową sprawą w czymkolwiek (pewnie maż żonę z przydziału,
    164, gruba i pyskata) i stąd machasz szabelką :) Zrób jej kiedyś fajną
    kąpiel, romantyczną, przy świecach w wannie z pianką...montażową :]
    pewnie ci się spodoba :]

    - Nabredziłeś w dostępie aplikacji MOBILNYCH do obsługi programów ze
    stajni MS, tych najczęściej używanych w Polsce.

    - Nakłamałeś, co udowodniłem w linkach i jeszcze mam parę ale pereł
    przed wieprze nie zamierzam rzucać bez konkretnego powodu :]...

    - Nie zrozumiałeś i nie zrozumiesz, że modeli telefonów z Andkiem jest
    GIGAPRZEWAŻAJĄCA ilość w zastosowaniu/cenie w porównaniu do
    monotematycznego ajfona, który stara się byś młotkiem i kowadłem w
    jednym ale właśnie z tego powodu idzie cały czas w dół.

    - Nie chce misię dalej...
    -
    > Nigdzie się nie złapałem, bo jak
    > już pisałem, jest różnica między Polakiem i Polakiem. Oczywiście samego
    > siebie bym nie ważył się obrazić, chyba do reszty skretyniałeś.

    Rechot, rechot (Buehehe) ROTFL

    > Jedyną twoją misją jest aktualnie zaistnienie jak gwiazdeczka na grupach
    > bo brakuje ci elementarnej wiedzy więc musisz zabłysnąć chamstwem i
    > prowokowaniem innych użytkowników. Jesteś chwastem tej grupy
    > (podejrzewam, że nie tylko dla mnie).

    Na grupach dyskusyjnych jestem obecny od czasu, kiedy z rozbiegu
    wpadałeś pod dywan u mamusi:)

    Bym, był zapomniał...
    NIGDY, przenigdy nie komentuje się czyjegoś podpisu (sygnaturki) to
    podstawa netykiety grup dyskusyjnych, podobnie jak prawo Godwina
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina :) Noale skąd miałbyś to
    wiedzieć? Z iPhone? :D

    > Dla ciebie bredzę bo jesteś zwyczajną kurwą, która nie potrafi czytać,
    > jest ekstremalnie głupia i wymyśla nieistniejące problemy, usiłując użyć
    > ich jako argumentów w dyskusji, o ile ten twój jęk można nazwać próbą
    > dyskusji.
    >
    > Nara robaku.

    Szary Robaku, jeśli już :>

    --