  • 1. Data: 2012-03-27 17:28:41
    Temat: Galaxy S Plus i Kies
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Czy może ktoś miał problemy z połączeniem Galaxy z Kies?
    Nie wiem już jak to "ugryźć".
    Mianowicie problem dotyczy Samsunga Galaxy S Plus. Po podłączeniu (USB) do
    laptopa, program go wykrywa, informuje że jest, ale w programie pusto,
    nic, tylko górne menu.
    Co może być nie tak?

    Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

  • 2. Data: 2012-03-29 00:19:20
    Temat: Re: Galaxy S Plus i Kies
    Od: Tomasz Ławniczak <t...@l...org>

    On 2012-03-27 17:28, Piotr M wrote:
> [...]
    > Mianowicie problem dotyczy Samsunga Galaxy S Plus. Po podłączeniu (USB)
    > do laptopa, program go wykrywa, informuje że jest, ale w programie

    Kies... jak to Kies... normalka
    Zapraszam na http://forum.android.com.pl/. Tam różne cuda można
    przeczytać. Osobiście czasem też mi Kies się nie łączy - wtedy go
    zamykam i wywalam z pamięci dwa rezydujące moduły przez Managera Zadań.
    Potem uruchamiam Kiesa i podłączam telefon.(oczywiście w telefonie masz
    ustawiony tryb Kies?)
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2012-03-29 00:39:16
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-27 17:28, Piotr M pisze:
> [...]
    > Mianowicie problem dotyczy Samsunga Galaxy S Plus. Po podłączeniu (USB) do
    > laptopa, program go wykrywa, informuje że jest, ale w programie pusto,

    Ja mam tak samo. Dodaje do listy telefon, telefon się łaczy, ale ten
    cały kies nie widzi nic w telefonie i mam komunikat, że telefon
    niezarejestrowany. Po Bluetooth to już w ogóle nie chce połaczyc z
    telefonem chociaz go wykrył.
    Mój telefon to Samsung GT-C6712 Star II Duoz.
    Szukam do niego jakiegos normalnie działającego programu tak jak np. My
    Phone Explorer, czy LG PC Suite.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-03-29 01:12:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29.03.2012 o 00:19 Tomasz Ławniczak <t...@l...org> napisał(a):

> [...]
    > zamykam i wywalam z pamięci dwa rezydujące moduły przez Managera Zadań.
    > Potem uruchamiam Kiesa i podłączam telefon.(oczywiście w telefonie masz

    Dzięki za odpowiedź. a to nie wiedziałem że to takie nieprzewidywalne
    narzędzie.
    Oczywiście fon w trybie Kies.
    A słuchaj. Czym zastępczo zrobić backup kontaktów?
    Dzięki

  • 5. Data: 2012-03-30 00:07:12
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał
    > Oczywiście fon w trybie Kies.

    I oczywiście TouchWiz na wierzchu a nie jakiś inny launcher? :)

    --
    Maciek.