eGospodarka.plGrupypl.internet.polipRe: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)
  • Data: 2006-02-05 10:33:56
    Temat: Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)
    Od: tm <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Feb 2006 23:39:50 +0100, jokey wrote:

    > zero kontaktu z nimi, gwizdneli mi numer pieciocyfrowy (zeby jakis jeszcze
    > extra byl) a na prosby zeby cos zrobili odpisal wlasnie bot a pozniej juz
    > dlugo dlugo nikt, telefonu tez zadnego nie ma zeby sie do nich dodzwonic i
    > spytac :/ Po >5 latach taki skecz wycinac :(

    Na ich stronie głównej masz jakiś telefon (0801...), ale czy się przez
    niego daje coś załatwić - nie wiem.

    Ostatnio znaleźli też ciekawą "metodę" na odciążenie swojej sieci -
    regularnie wyłączają możliwość wysyłania wiadomości do użytkowników
    offline, oczywiście tradycyjnie bez żadnego powiadomienia o tym fakcie.
    Za to reklamy za kasę potrafią w sekundzie rozesłać do tysiąca
    użytkowników.

    --
    Tom