  • 11. Data: 2012-07-11 09:14:21
    Temat: Re: GUID w php
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    > ale to polecenie generujące guid jest do niczego...
    > co mi z takiego polecenia którego wyniku nie można w normalny sposób
    > dodać do urla...
    > i to w php, to chyba wymyślił sam premier...
    >
    > może ma Ktoś pomysł jak wygenerować 32 znakowe losowe niepowtarzające
    > się ciągi?

    ja mam. 32 razy losujesz 1 literke i potem skladasz to do kupy i masz
    ciag. tak trudno na to wpasc ?

  • 12. Data: 2012-07-11 09:24:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam, ale nie wyzywajcie mnie od troli, wydaje mi się, że aż tak
    bardzo nie zasłużyłem...

  • 13. Data: 2012-07-11 09:25:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > ja mam. 32 razy losujesz 1 literke i potem skladasz to do kupy i masz
    > ciag. tak trudno na to wpasc ?

    fakt tylko, że to nie gwarantuje niepowtarzalności...

  • 14. Data: 2012-07-11 10:29:27
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    > fakt tylko, że to nie gwarantuje niepowtarzalności...

    policz sobie ile kombinacji roznych ciagow ci to daje i jakie jest
    prawdopodobienstwo powtorzenia. wystarczy ?

    inna metoda: nie tworzysz losowych, ale kolejne. aaa...aaaa, aaa...aaab,
    aaa...aaac. jesli chcesz zeby "dziko" wygladalo, to nie startujesz od
    aaa...aaaa, tylko od np. adebv...xqyt

  • 15. Data: 2012-07-11 12:12:04
    Od: kol <k...@k...kol>

    W dniu 11.07.2012 09:24, identyfikator: 20040501 pisze:
    > przepraszam, ale nie wyzywajcie mnie od troli, wydaje mi się, że aż tak
    > bardzo nie zasłużyłem...

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html

  • 16. Data: 2012-07-11 12:47:47
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2012 09:25:14 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > fakt tylko, że to nie gwarantuje niepowtarzalności...

    idz zagrac w lotto, jesli wygrasz w najblizszym losowaniu i bedziesz
    wygrywal szóstkę kilka razy do roku, Twoje powyzsze zdanie jest prawdziwe.

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

  • 17. Data: 2012-07-11 18:03:53
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > inna metoda: nie tworzysz losowych, ale kolejne. aaa...aaaa, aaa...aaab,
    > aaa...aaac. jesli chcesz zeby "dziko" wygladalo, to nie startujesz od
    > aaa...aaaa, tylko od np. adebv...xqyt

    to by była najlepsza metoda, ale jak ją zrealizować? jak zapamiętywać przy
    wielodostępie aktualną wartość, w bazie? możecie mnie chociaż hasłami
    oświecić?

  • 18. Data: 2012-07-14 17:46:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Nikt nie wie jak to zrobić?

  • 19. Data: 2012-07-17 18:39:03
    Od: kol <k...@k...cn>

  • 20. Data: 2012-07-17 18:52:54
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    > http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html

    śmiało pederasto, dopisuj do każdego mojego posta, tylko nie ustań w
    popraciu dla platformy i całej wyzwolonej europy