  • 1. Data: 2006-07-27 09:10:29
    Temat: GTS podpisal umowe z TP-SA
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

    http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    15055&link=TP,podpisała,z,GTS,Energis,umowę,bitstrea
    mu

    no - moze wreszcie ruszy konkurencja do neostrady

  • 2. Data: 2006-07-28 09:10:30
    Temat: Re: GTS podpisal umowe z TP-SA
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    15055&link=TP,podpisała,z,GTS,Energis,umowę,bitstrea
    mu

    > no - moze wreszcie ruszy konkurencja do neostrady

    aktualnie gts jest drozszy od tpsa i nastawiony tylko na klientow
    biznesowych
    wiec nie spodziewal bym sie rewelacji, pozatym z tego co rozumiem
    beda dawac tylko wyjscie NETa a kable/DSLAMy/czesc szkieletu tepsy do pkt
    styku
    bedzie tepsy :)

  • 3. Data: 2006-07-28 09:33:15
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Taaak? Daj mi namiary na handlowca TPSA, który przebije oferte jaką mam
    > od GTSu (przy podobnym SLA).

    Nie jestem wrozka wiec moze sie pochwal jakas masz?

  • 4. Data: 2006-07-28 09:54:56
    Od: Mateo <m...@i...pl>

> [...]
    > wiec nie spodziewal bym sie rewelacji, pozatym z tego co rozumiem
    > beda dawac tylko wyjscie NETa a kable/DSLAMy/czesc szkieletu tepsy do

    no i ?
    jesli by tepsa sie nie bala tego co bedzie to by nie robila promocji z
    umowa na 2 czy 3 lata

    --
    Mateo

  • 5. Data: 2006-07-28 10:02:30
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Fri, 28 Jul 2006 11:48:47 +0000, użyszkodnik Andrzej
    <a...@l...pl> napisał:

    > Może ta "oferta" wynikała z faktu iż handlowiec TP nie wiedział, że w
    > tamtej lokalizacji mam włókna do GTSu.

    może warto było mu o tym wspomnieć ???

  • 6. Data: 2006-07-28 10:23:50
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

> [...]
    > wiec nie spodziewal bym sie rewelacji, pozatym z tego co rozumiem
    > beda dawac tylko wyjscie NETa a kable/DSLAMy/czesc szkieletu tepsy do pkt

    A kto powiedzial, ze GTS bedzie sprzedawac bezposrednio do osob
    indywidualnych?
    Zapewne beda to robic poprzez Onet z jakas usluga dodana, zeby przebic
    oferte tepsy. GTS jesli juz bedzie sprzedawac to tylko i wylacznie do
    biznesu. A ceny beda mieli porownywalne do tego co ma tepsa - wiec nie
    spodziewam sie az tak duzych rewelacji. Jesli jednak beda dawali krotsze
    lojalki niz te chore w tepsie to dla mnie i tak ta oferta bedzie lepsza.

  • 7. Data: 2006-07-28 11:12:42
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    > Hmm... nie wolno mi zdradzić detali oferty GTSu. Powiem tylko, że to co
    > dostałem niedawno od TPSA przy umowie na 24mce i bez SLA (bo inaczej tego
    > nazwać nie można) kosztowało niemal 2 razy więcej niż w GTS.
    > Może ta "oferta" wynikała z faktu iż handlowiec TP nie wiedział, że w
    > tamtej lokalizacji mam włókna do GTSu.

    Dziwne, ale z handlowacami roznie bywa :)

    Ja ostatnio znowuz z jakims kierownikiem obszaru z GTSu rozmwawialem
    i sam mi powiedzial ze ceny dostepu do netu maja raczej drozsze od TPSA
    przynajmniej w mojej okolicy

  • 8. Data: 2006-07-28 11:14:12
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    ttt wrote:

    > A kto powiedzial, ze GTS bedzie sprzedawac bezposrednio do osob
    > indywidualnych?

    Sam GTS. Poniżej cytat z oficjalnego info.

    GTS Energis Umowa z narodowym operatorem o dostępie do internetu
    Nowa konkurencja dla Neostrady

    GTS Energis, dzięki podpisanej z Telekomunikacją Polską umowie o
    korzystaniu z jej sieci w celu świadczenia szerokopasmowych usług
    dostępu do internetu, chce zdobyć w ciągu 2-3 lat 5-proc. udział w
    rynku. - Nasze usługi uruchomimy już w IV kwartale - zapowiada Jaromir
    Łaciński, wiceprezes operatora.
    GTS zamierza usługi internetowe oferować klientom indywidualnym. W tym
    celu chce rozbudować własną sieć sprzedaży i zintensyfikować współpracę
    z firmami, które dystrybuują jego usługi telekomunikacyjne. Jest to
    zmiana w profilu działalności operatora, który do tej pory specjalizował
    się w obsłudze klientów biznesowych.
    - Aby świadczyć usługę dostępu do internetu, będziemy musieli wydać ok.
    5-10 mln zł na inwestycje w naszą sieć - mówi wiceprezes.

    Umowa z GTS jest pierwszą, którą Telekomunikacja podpisała z innym
    operatorem w sprawie tzw. usługi Bit Stream Access. Otwarcie dostępu do
    własnej sieci wymógł na monopoliście w maju Urząd Komunikacji
    Elektronicznej. O podpisaniu podobnych umów z TP rozmawia obecnie
    jeszcze kilkunastu innych operatorów.

    GTS liczy, że dostęp do internetu nie będzie jedyną usługą, którą uda
    się mu wprowadzić dzięki decyzji UKE.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 9. Data: 2006-07-28 11:22:12
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

> [...]
    > jeszcze kilkunastu innych operatorów.
    >
    > GTS liczy, że dostęp do internetu nie będzie jedyną usługą, którą uda

    W takim razie ja przytocze inny fragment:

    "Jak informuje Jaromir Łaciński, wiceprezes GTS Energis ds. regulacji i
    współpracy z operatorami, spółka chce rozpocząć świadczenie nowych usług
    szerokopasmowych jeszcze w IV kw. br. Do tego czasu operator musi rozbudować
    pojemność własnej sieci i przygotować punkty styku z siecią TP. Nowa oferta
    dostępu do sieci GTS Energis będzie promowana wraz z partnerami - portalami,
    z którymi firma współpracuje w zakresie usług wdzwanianych. "Chcemy
    konkurować ceną i wartością dodaną - np. usługami głosowymi. Niedługo
    będziemy mogli przedstawić szczegóły oferty" - mówi Jaromir Łaciński."

  • 10. Data: 2006-07-28 11:26:56
    Od: Andrzej <a...@l...pl>

> [...]

    > biznesowych

    Taaak? Daj mi namiary na handlowca TPSA, który przebije oferte jaką mam

    Andrzej.