  • From: Tomek Kruk <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Date: Wed, 17 May 2006 20:55:53 +0200

    Wed, 17 May 2006 00:34:02 +0200, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@s...pl> napisał:

    > OIDP wasza sieć próbowała już kiedyś robić ogólnopolską transmisję we
    > współpracy z pewną spółką na E z grupy kapitałowej Spółki Matki. Dostaliście
    > ceny zaporowe, bo tak. Wtedy narzekałeś, że owszem, zainteresowali się, ale
    > cenami pokazali wyciągnięty środkowy palec.

    bardzo bym prosił o nie naginanie faktów do swoich tez i o nie
    wciskanie mi przysłowiowego dziecka w brzuch.

    nie przypominam sobie żebym lamentował na firme E, zamówienie było tak
    absurdalnie nietypowe i tak kłopotliwe w realizacji że cena musiała
    być taka jaka była i nic dziwnego w tym nie ma.

    ceny zaporowe mają to do siebie że czasem ich wystawienie powoduje
    zainicjowanie całkiem ciekawego biznesu, jednym z bardziej znanych
    tego typu przypadków na masową skale była cena zaporowa za instalacje
    SDI

    > Teraz narzekasz, że GTS nie chce
    > Ci dostarczyć neta.

    nie że dostarczyć, ale że ktoś dzwoni, umawia się i sprawa zawisa na
    bliżej nieokreśloną przyszłość

    życie ucieka, z Twoich doświadczeń wiem że napisanie posta na polipie
    pomaga skutecznie ruszyć sprawy które na trwałe utknęły i skorzystałem
    z tej wiedzy, po to zresztą ta grupa między innymi powstała

    > Ja powiem tylko tyle, czasem jedna rozmowa z klientem
    > wystarczy, żeby sobie wyrobić o nim zdanie, czy warto robić z nim większy
    > biznes czy nie.
    > BTW, jak wiesz, wspominana spółka na E potrafi dać bardzo godziwe warunki,
    > ale trzeba dobrze zagadać i wiedzieć z kim.

    no prosze, znowu naginasz fakty do postawionych tez

    Nie wiem czy sobie przypominasz kontrahenta spółki E, firemke którą na
    potrzebe tego postu nazwe "Babolnet Polska", zresztą poznaliśmy ich
    osobiście
    Sam byłeś zdziwiony kim cudem oni się z nimi dogadali. Co ciekawsze
    ten babolnet dostał równie godziwe warunki finansowe wspólpracy o czym
    przypadkiem dowiedziałem się ostatnio.

    Przypadek ???
    Raczej cennik jest taki i całe to bajanie o konieczności zagdywania z
    odpowiednimi ludźmi, załatwianiu lokalizacji na graty przez koneksje u
    ludzi o znanych nazwiskach jest niewiele warte, a służy jedynie
    pokazaniu "co to nie ja".

    > W Twoim
    > przypadku z GTS był zasadniczy niestyk na samym początku - to Ty osobiście
    > zadzwoniłeś zapytać o łącze zaczynając rozmowę od.... no właśnie, od czego,
    > Panie Kolego? :-)

    i znowu naginacie Panie Kolego fakty do swoich tez

    ja nigdzie nie zadzwoniłem, sprawy polityczno-finansowe załatwia
    właściciel sieci, moim zadaniem jest jedynie odebrać telefon od faceta
    który robi wizje, umówić się z nim, pokazać gdzie można graty
    postawić, ewentualnie pomóc mu z racji tego że znam okoliczny teren
    lepiej od niego i zdać raport.

    na całe szczęście sprawa ruszyła z miejsca i do końca tygodnia będzie
    wszystko załatwione, przynajmiej od strony mojej.