  • Data: 2006-05-16 22:34:02
    Temat: Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości od Tomek Kruk napisano:

    > "panieee, pańskie piniędze to ja osobiście.....takie niedomówienie..."
    > moze ja nie potrafie sie zasymilowac z IV RP, ale wydaje mi sie ze w
    > przedmiotowej sprawie łaske robi klient ze chce skorzystać z usług w/w
    > dostawcy, a nie odwrotnie i minimum zainteresowania w postaci
    > przyjazdu czlowieka i zrobienia pomiaru by się przydało

    Asymilacja z IV RP nie ma nic do rzeczy. Roztrząsając Twój konkretny
    przypadek wydaje się, że lamentujesz o nie- wiadomo-co, robisz z igły widły.
    OIDP wasza sieć próbowała już kiedyś robić ogólnopolską transmisję we
    współpracy z pewną spółką na E z grupy kapitałowej Spółki Matki. Dostaliście
    ceny zaporowe, bo tak. Wtedy narzekałeś, że owszem, zainteresowali się, ale
    cenami pokazali wyciągnięty środkowy palec. Teraz narzekasz, że GTS nie chce
    Ci dostarczyć neta. Ja powiem tylko tyle, czasem jedna rozmowa z klientem
    wystarczy, żeby sobie wyrobić o nim zdanie, czy warto robić z nim większy
    biznes czy nie. Założenie to nie dotyczy oczywiście sprzedazy neta dzieciom
    neostrady za 30-50 zł, tam się bierze jak leci, ale operator nie ma
    _żadnego_ obowiązku sadowić się w takim segmencie rynku. Kwestia wyboru
    modelu biznesowego.

    BTW, jak wiesz, wspominana spółka na E potrafi dać bardzo godziwe warunki,
    ale trzeba dobrze zagadać i wiedzieć z kim. Nie prowadzę już, z rozmaitych
    przyczyn, interesów z GTS, ale mimo wszystko nie dam złego słowa powiedzieć,
    nawet mimo b. ostrych zgrzytów zachowali się koniec-końców fair. W Twoim
    przypadku z GTS był zasadniczy niestyk na samym początku - to Ty osobiście
    zadzwoniłeś zapytać o łącze zaczynając rozmowę od.... no właśnie, od czego,
    Panie Kolego? :-)

    --
    TOM
    AS33868 MAN