-
1. Data: 2006-12-08 16:15:08
Temat: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>
Ciekawa polityka firmy, dwa razy w ciagu tygodnia pada i GTS nic sobie z
tego nie robi.
Sroda, ok 9:00 - brak neta. Dzwonisz i zostajesz poinformowany ze
internet nie dziala bo w krakowie nie ma pradu w wezle. Hmm ciekawe bo
jestesmy podpieci pod katowice a nie krakow... tymbardziej ciekawe ze
jak krakow padl to nie mozna bylo zadnego ip pingnac w czestochowie
ktory nalezy do GTS.
Piatek znowu ok 9 qpa, dodzwonic sie na super duper blulajn gts graniczy
z cudem. Oczywiscie jak zwykle zlewka, czytaj u nich wszystko dziala.
To nie pierszy raz jak GTS pokazuje jak ladnie dziala. jakies 3 tygodnie
temu wymieniali router w Czewie, po wymianie wszystko padlo na ok 2h. Wg
GTS nic sie nie stalo, nawet slowa przepraszam czy spier... nie
uslyszelismy.
Czasami sadze ze GTS robi sie jak TPSA czytaj u nas dziala, prosze
zrestartowac modem :/
Pozdrawiam
--
.: Lesio :.
www.bloklan.org
GG:1163804
-
2. Data: 2006-12-08 16:32:50
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>
Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):
> Czasami sadze ze GTS robi sie jak TPSA czytaj u nas dziala, prosze
> zrestartowac modem :/
Sorry - w TPNet przez prawie 4 lata nie było tyle awarii ile GTS
zafundował w ciągu ostaniego pół roku
-
3. Data: 2006-12-08 16:57:33
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: Mario <o...@o...pl>
dziś od godz 00.00 do 8 rano leżał w Szczecinie........
Informacja była taka : przecięty światłowód , nie wiemy ile jeszcze
awaria potrwa, może uda się puścić ruch po jakimś alternatywnym
łączu.............
Banda baranów, pewnie wszyscy smacznie spali i dopiero rano ktoś
łaskawie przełączył wajche na coś tymczasowego.
--
MZ
Freude am Fahren
-
4. Data: 2006-12-08 17:19:26
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>
Mario napisał(a):
> dziś od godz 00.00 do 8 rano leżał w Szczecinie........
> Informacja była taka : przecięty światłowód , nie wiemy ile jeszcze
> awaria potrwa, może uda się puścić ruch po jakimś alternatywnym
> łączu.............
był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
razem po 8h przerwy
-
5. Data: 2006-12-08 17:31:37
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: przemon <p...@p...fm>
Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
> był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
> razem po 8h przerwy
jaki mają SLA w GTS ?
-
6. Data: 2006-12-08 17:36:49
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: m...@n...pl
przemon <p...@p...fm> wrote:
> Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
> > był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
> > razem po 8h przerwy
> jaki mają SLA w GTS ?
SLA jest takie jakie klient podpisze w umowie, ktora zawiera.
pz
--
Marcin Mazurek
http://www.netsync.pl/ - :::: - nic-hdl: MM3380-RIPE
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89
-
7. Data: 2006-12-08 17:48:58
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>
przemon napisał(a):
>> był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
>> razem po 8h przerwy
> jaki mają SLA w GTS ?
ja mam następujący:
§9. Gwarancja Jakości Usług (SLA)
1. Definicje
1.1. Czas Niedostępności Usługi (CN) - sumaryczny czas w miesiącu
kalendarzowym, w których gwarantowane parametry Usługi nie osiągały
poziomu ustalonego w Umowie, liczony pomiędzy otwarciem Zgłoszenia
Problemu a jego zamknięciem, po którym gwarantowane parametry Usługi
wrócą do poziomu ustalonego w Umowie.
1.2. Dostępność Usługi (DU) - procent wyliczony ze wzoru: (1 - (CN /
(liczba dni w miesiącu * 24))) * 100%
1.3. Poziom Obsługi Serwisowej - poziom obsługi technicznej przypisany
do danego rodzaju usługi lub wybrany przez Abonenta w formie usługi
dodatkowej.
1.4. Zgłoszenie Problemu - rejestrowane w Systemie Zarządzania
Problemami zgłoszenie Abonenta dotyczące awarii lub nieprawidłowości w
funkcjonowaniu Usługi, mające wpływ na obniżenie parametrów ustalonych w
Umowie.
2. Operator gwarantuje zachowanie parametrów Usług objętych niniejszą
Umową przez czas odpowiedni do Poziomu Obsługi Serwisowej, zgodnie z
poniższą tabelą
nie mniej niż 99,50% czasu w miesiącu (CN poniżej 3 godziny 36 minut)
dla poziomu Platinum
3. W przypadku zaistnienia awarii, Operator przyzna Abonentowi
rekompensatę o wysokości obliczonej zgodnie z poniższą tabelą.
Poziom Obsługi Serwisowej Dostępność Usługi (DU) Rekompensata
Platinum >=99%, <99,5% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty
Abonamentowej
>=90%, <99% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty Abonamentowej * 3
<90% 100 % wysokości miesięcznej Opłaty Abonamentowej
-
8. Data: 2006-12-08 19:22:43
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):
> Czasami sadze ze GTS robi sie jak TPSA czytaj u nas dziala, prosze
> zrestartowac modem :/
trzeba się było podłączyć do mnie, a nie do nich :)
ja zauważyłem pad GTS jak kowal do mnie zadzwonił i zapytał, czy u mnie
tez leży gts :)
bgp rulez !
Wojtek
-
9. Data: 2006-12-08 19:25:05
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>
crazy bejbi napisał(a):
> trzeba się było podłączyć do mnie, a nie do nich :)
polityka panie, polityka ;]
> ja zauważyłem pad GTS jak kowal do mnie zadzwonił i zapytał, czy u mnie
> tez leży gts :)
tylko ze tobie na party-line sie nie udalo dodzwonic :P a mnei tak :P
> bgp rulez !
tez zalatwiam backupa ;]
-
10. Data: 2006-12-08 19:34:31
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
> crazy bejbi napisał(a):
>> trzeba się było podłączyć do mnie, a nie do nich :)
> polityka panie, polityka ;]
na politykę nie ma rady :)
> tylko ze tobie na party-line sie nie udalo dodzwonic :P a mnei tak :P
stwierdziłem, że chyba szkoda mojego czasu oczekiwania, że "wszyscy
konsultacji są zajęci" i pieniędzy, bo dzwoniłem na numer warszawski.
po piątej informacji o braku wolnych konsultantów dałem spokój.
wojtek