-
Data: 2006-12-08 17:48:58
Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]przemon napisał(a):
>> był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
>> razem po 8h przerwy
> jaki mają SLA w GTS ?
ja mam następujący:
§9. Gwarancja Jakości Usług (SLA)
1. Definicje
1.1. Czas Niedostępności Usługi (CN) - sumaryczny czas w miesiącu
kalendarzowym, w których gwarantowane parametry Usługi nie osiągały
poziomu ustalonego w Umowie, liczony pomiędzy otwarciem Zgłoszenia
Problemu a jego zamknięciem, po którym gwarantowane parametry Usługi
wrócą do poziomu ustalonego w Umowie.
1.2. Dostępność Usługi (DU) - procent wyliczony ze wzoru: (1 - (CN /
(liczba dni w miesiącu * 24))) * 100%
1.3. Poziom Obsługi Serwisowej - poziom obsługi technicznej przypisany
do danego rodzaju usługi lub wybrany przez Abonenta w formie usługi
dodatkowej.
1.4. Zgłoszenie Problemu - rejestrowane w Systemie Zarządzania
Problemami zgłoszenie Abonenta dotyczące awarii lub nieprawidłowości w
funkcjonowaniu Usługi, mające wpływ na obniżenie parametrów ustalonych w
Umowie.
2. Operator gwarantuje zachowanie parametrów Usług objętych niniejszą
Umową przez czas odpowiedni do Poziomu Obsługi Serwisowej, zgodnie z
poniższą tabelą
nie mniej niż 99,50% czasu w miesiącu (CN poniżej 3 godziny 36 minut)
dla poziomu Platinum
3. W przypadku zaistnienia awarii, Operator przyzna Abonentowi
rekompensatę o wysokości obliczonej zgodnie z poniższą tabelą.
Poziom Obsługi Serwisowej Dostępność Usługi (DU) Rekompensata
Platinum >=99%, <99,5% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty
Abonamentowej
>=90%, <99% (100% - DU) * wysokość miesięcznej Opłaty Abonamentowej * 3
<90% 100 % wysokości miesięcznej Opłaty Abonamentowej
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.06 19:22 crazy bejbi
- 08.12.06 19:25 Marcin J. Kowalczyk
- 08.12.06 19:34 crazy bejbi
- 08.12.06 19:37 Marcin J. Kowalczyk
- 08.12.06 21:49 Mariusz 'Lesio' Leśnikowski
- 08.12.06 21:51 Mariusz 'Lesio' Leśnikowski
- 09.12.06 08:59 Mario
- 11.12.06 17:32 Verox
- 20.12.06 18:43 szczalba
- 20.12.06 19:23 loksim
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=