  • 11. Data: 2005-03-09 10:15:22
    Temat: Re: GTS
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Paweł Małachowski wrote:
    > Albo zagrodę osiołków.

    Osły, muły i inne p2p zwierzęta mam niemal wyrżnięte w pień - pozwalam
    sumarycznie na 512kbps. Inaczej musiałbym mieć do każdego z 3 peerów po
    stm-4 - bo ile dasz, tyle zeżrą.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 12. Data: 2005-03-09 10:19:09
    Od: "Marti" <m...@n...com.pl>

    Jakie mają czasy dostęu na tych systemach Aperto i SAF

    Użytkownik "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> napisał w
    wiadomości news:20050308235910.B83427@shellma.zin.lublin.pl...

  • 13. Data: 2005-03-09 10:40:12
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Eddie Colanski wrote:

    > Każdemu wg potrzeb. Ty zapewne masz farmę serwerów i potrzebujesz czegoś
    > dużego (pewnie większego od 2Mb), jakiejś radiolinii jak sądzę. A mnie
    > Aperto wystarcza i jestem bardzo zadowolony.

    Mam niemal traumatyczne przejścia z Aperto na przeciążonym sektorze, stąd
    moja awersja do tego ustrojstwa. Daaaawno już go nie mam i całe szczęście.
    SAF rządzi ;)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 14. Data: 2005-03-09 12:44:36
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Marti wrote:
    > Jakie mają czasy dostęu na tych systemach Aperto i SAF

    Aperto - nieobciążone, nieprzeciążony sektor - około 30-40ms. Pod
    obciążeniem 300-900 ms, a nawet więcej widziałem onegdaj u siebie. SAF -
    niemal obojętnie, czy nieobciążony czy nasycony prawie pod korek - w
    granicach 2-10 ms.

    P.S. Nie top-postuj.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 15. Data: 2005-03-09 18:13:26
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    > Aperto - nieobciążone, nieprzeciążony sektor - około 30-40ms. Pod

    ale wystarczy ze wrzucisz jakikolwiek ruch na to aperto to i tak
    podskoczy do jakis 90-150ms

    > obciążeniem 300-900 ms, a nawet więcej widziałem onegdaj u siebie. SAF -
    U mnie podchodzilo pod raczej pod 900
    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 16. Data: 2005-03-09 21:24:11
    Od: "dr.no" <d...@b...com>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Do TPSA też chyba podniesli pasmo :) Ale troche trwało zanim się pozbierali.
    >

    > TP
    Futuro tez nowa bramke do TP odpalilo w Poznaniu.

  • 17. Data: 2005-03-09 22:54:54
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Synek" <s...@w...pl> napisał:

    > No ostatnio Dialog zestawil nowe lacze do DT.

    Pozostaje tylko pytanie, czy Dialog może zestawić łącze tam, gdzie klient
    chce.
    No i za jakieś ludzkie pieniądze a nie warunek typu STM-1 za 150tys netto.

    --

    Rico - antysocjalizm i liberalizm gospodarczy gwarantowany.
    "Polskie przedsiębiorstwa są tylko o niecałe 50% mniej wydajne od

  • 18. Data: 2005-03-16 20:32:52
    Od: yyy <c...@o...pl>

    Marti wrote:

    > Witam
    >
    > Czy kto? mo?e pi powiedzieae jak pracuj? ??cza GTS, wyj?cie na ?wiat, bramki
    > do tepsy itd
    >

    > marti

    mam 10 mb na safie i wszedzie mam po 800 kb