eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleGSXR 1300 (2000 r.) się zalewaRe: GSXR 1300 (2000 r.) się zalewa
  • X-Received: by 10.49.104.148 with SMTP id ge20mr331359qeb.2.1377433393820; Sun, 25
    Aug 2013 05:23:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.104.148 with SMTP id ge20mr331359qeb.2.1377433393820; Sun, 25
    Aug 2013 05:23:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!q10no788741qai.0!news-out.go
    ogle.com!he10ni3465qab.0!nntp.google.com!fx3no4697873qab.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Sun, 25 Aug 2013 05:23:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.108.155.26;
    posting-account=mloetgoAAAAqoGU3kZxuHh3uwBXuDgD9
    NNTP-Posting-Host: 213.108.155.26
    References: <g...@n...chmurka.net>
    <6...@g...com>
    <g...@n...chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: GSXR 1300 (2000 r.) się zalewa
    From: doktorski <d...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 25 Aug 2013 12:23:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662825
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 12:25:00 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
    > Sprawdzałem na czujnikach wartości, czy są zgodne z serwisówką,
    >
    > oraz odpalałem moto wypinając pojedynczo czujniki. ECU wtedy
    >
    > zgłasza błąd czujnika i bierze zamiast niego domyślne, średnie
    >
    > wartości. ECU potrzebuje do pracy jedynie CKP, a do odpalenia
    >
    > dodatkowo CMP (można odpalić z CMP i odpiąć podczas pracy).
    Ale my nie mowimy tutaj o odpaleniu w ogole tylko o slabym odpalaniu.

    Sprawdz wartosci sygnalow na ECU - drynda ma swoje lata i rozne cudawianki moga sie
    dziac z sygnalami podczas rozruchu, gdy rozrusznik obniza napiecie w instalacji.

    Podczas rozruchu (przy pierwszym obrocie walu) ECU podaje paliwo na wszystkie wtryski
    jednoczesnie. Dopiero przy drugim obrocie zachowuje sekwencje. Mapy paliwa dla
    niskiego obciazenia dobierane sa wg IAP i RPM. Sprawdz oscyloskopem co sie dzieje z
    sygnalem CKP.

    Oczywiscie do sprawdzenia pozostaja tez rzeczy nie sprawdzone - luzy zaworowe i
    cisnienie paliwa.

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: