  • 1. Data: 2012-08-21 13:50:24
    Temat: GSX600F rocznik 97 i tylny damper ale jaki?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Jest to wersja jeszcze przed jajkowa GSXFa.
    Ktoś mi pomoże? Padł mi tylny damper w motocyklu, upolowałem na allegro
    jakiś amor z rocznika 98 czyli z jajka ale jak juz przyszedł to wygląda na to, że
    nie będzie najlepszy. Wiadomo stara część. Czy ktoś ma pojęcie co można
    wsadzić do tej ramy aby pasowało i równocześnie było w miarę nowe?
    Może od jakiś nowszych banditów? Ma zagwozdkę bo chciałbym to naprawić
    raz i skutecznie a nie łatać co pół roku :(

    Roger

  • 2. Data: 2012-08-21 13:58:30
    Temat: Re: GSX600F rocznik 97 i tylny damper ale jaki?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-21 13:50, Roger from Cracow pisze:
    > Ma zagwozdkę bo chciałbym to naprawić
    > raz i skutecznie a nie łatać co pół roku :(

    No to moze jakiegos hagona ?
    Ew. pokusic sie o remont starego amora.

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 3. Data: 2012-08-21 14:09:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > No to moze jakiegos hagona ?

    hagon i centralny? Slaby pomysl wkladac do starego grata nietani slaby
    amor. Tylko uzywka, suzuki ma to do siebie ze sporo pasuje miedzy
    modelami, ale trzeba doczytac. Kuczu moze pomoze jak napiszesz do niego
    ze scigacz.pl

    > Ew. pokusic sie o remont starego amora.

    Szkoda kasy za watpliwa usluge. To ma pewnie milion km przejechane,
    widzialem tego GSXa :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-08-21 14:12:24
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No to moze jakiegos hagona ?
    > Ew. pokusic sie o remont starego amora.

    nowy Hogan odpada :( 300 funtów czyli ponad 1500zł niestety, ten mój motor jest
    wart max 4000zł nie wpakuje do niego tak drogiego amora bo mnie nie stać i niema
    to sensu. Pieron wie czy ten sprzęt pożyje więcej niż rok max dwa.

    Z moim nie wiadomo co jest na razie, tłumienie jest OK zdaje się natomiast jest
    pierońsko miękki więc pewnie sprężyna. Będzie wiadomo po wyjęciu. Niestety wygląda
    na nierozbieralny.

    Zostaje rynek używek :(

    Roger

  • 5. Data: 2012-08-21 14:21:08
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Tylko uzywka, suzuki ma to do siebie ze sporo pasuje miedzy modelami, ale trzeba
    > doczytac. Kuczu moze pomoze jak napiszesz do niego ze scigacz.pl

    zgadza sie 1500zł odpada. Pytanie tylko co pasuje między modelami na razie
    sie o to rozchodzi.

    > Szkoda kasy za watpliwa usluge. To ma pewnie milion km przejechane, widzialem
    > tego GSXa :)

    Zgadza się na razie żyje a silnik wciąż nieźle działa ale daję mu rok max dwa.

    roger

  • 6. Data: 2012-08-21 15:06:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > Z moim nie wiadomo co jest na razie, tłumienie jest OK zdaje się
    > natomiast jest
    > pierońsko miękki więc pewnie sprężyna.

    No jak ma tlumienie to nie ma tragedi. Napiales sprezyne na maksa? To na
    pewno da sie regulowac w nim. Tylko ja troche Ci nie wierze ze ma
    tlumienie, tam juz na pewno nie ma grama oleju ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2012-08-21 15:26:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    Sprawdz po numerach na http://bikebandit.com

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-08-21 16:09:26
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:k0vuft$gl4$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:k0vu10$m7t$...@m...internetia.pl...

    > zgadza sie 1500zł odpada.

    A ile byś dał?
    Za remont typu wymiana uszczelniaczy, sztycy, łożysk, oleju i nabicie
    gazem (czy powietrzem, nie znam się) 450zł dasz?
    Nagengast Gdańsk

    > Zgadza się na razie żyje a silnik wciąż nieźle działa ale daję mu
    > rok max dwa.

    To nie wiem czy ten remont, co sugerowałem powyżej, się opłaca.
    Ale używka na allegrogro to loteria.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 9. Data: 2012-08-21 19:02:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > amor. Tylko uzywka, suzuki ma to do siebie ze sporo pasuje miedzy
    > modelami, ale trzeba doczytac. Kuczu moze pomoze jak napiszesz do niego

    Pasuje z GS500 :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 10. Data: 2012-08-21 21:49:30
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > No jak ma tlumienie to nie ma tragedi. Napiales sprezyne na maksa? To na pewno
    > da sie regulowac w nim. Tylko ja troche Ci nie wierze ze ma tlumienie, tam juz
    > na pewno nie ma grama oleju ;-)

    może ma tłumienie cierne :) Ale po dupnięciu tyłkiem wracało jakby z oporem :)

    Roger