  • 1. Data: 2009-06-16 08:42:18
    Temat: GSX-R
    Od: Cyrus <c...@i...pl>

    Witam

    Może ktoś mi powiedzieć czy rama od GSX-R 600 K6/K7 jest taka
    sama jak w 750 K6/K7 ??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-16 08:59:24
    Temat: Re: GSX-R
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Cyrus pisze:
    > Witam
    >
    > Może ktoś mi powiedzieć czy rama od GSX-R 600 K6/K7 jest taka
    > sama jak w 750 K6/K7 ??

    Tak, sa takie same.
    http://tinyurl.com/mwdx4b
    http://tinyurl.com/njvd2q

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 3. Data: 2009-06-16 09:23:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > Tak, sa takie same.
    > http://tinyurl.com/mwdx4b
    > http://tinyurl.com/njvd2q

    Wg mnie tez sa takie same, ale warto miec jakis dowod, bo w modelach k1
    tez wygladaja tak samo i sa te same dla 600 i 750 ale juz 1000 jest z
    grubszego aluminium.

    KJ

  • 4. Data: 2009-06-16 09:51:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-16 11:23:16 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Wg mnie tez sa takie same, ale warto miec jakis dowod, bo w modelach k1
    > tez wygladaja tak samo i sa te same dla 600 i 750 ale juz 1000 jest z
    > grubszego aluminium.

    Szpecem nie jestem, ale się mi zapamiętało, że zawsze (znaczy od paru
    lat ;-) tak było w Gixxerach - 600 i 750 to bliźniacze konstrukcje
    (poza silnikiem ofkors), a litry zupełnie inne (rama, zawiasy, plastiki
    itepe).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-06-16 10:21:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Szpecem nie jestem, ale się mi zapamiętało, że zawsze (znaczy od paru
    > lat ;-) tak było w Gixxerach - 600 i 750 to bliźniacze konstrukcje (poza
    > silnikiem ofkors)

    Poza silnikiem i zawiasami. Reszta to, ident fident, to samo.

    --

    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2009-06-16 10:23:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > tez wygladaja tak samo i sa te same dla 600 i 750 ale juz 1000 jest z
    > grubszego aluminium.

    A kto tu pisal o tysioncu ? Tysionc ma zawsze inna rame, grubsza,
    mocniejsza i ciut wieksza.