  • 31. Data: 2009-10-21 17:53:14
    Temat: Re: GSM via HTC
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 19:03:39 +0200, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > Rozumiem, że twoim idealnym samochodem jest maluch albo golf II? Bo tam
    > nie
    > ma żadnych urządzeń, które mogłyby nie działać jak trzeba, są odpowiednio
    > nieskomplikowane i nie trzeba się z tym pałować?

    Wielokrotnie zarzucales innym brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem.
    Przeczytaj jeszcze raz to, co napisalem. Czy narzekam, ze WM ma za duzo
    funkcji albo ze jest zbyt skomplikowany?

  • 32. Data: 2009-10-21 17:55:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 19:53:14 +0200, Viator napisał(a):

    > Wielokrotnie zarzucales innym brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem.
    > Przeczytaj jeszcze raz to, co napisalem. Czy narzekam, ze WM ma za duzo
    > funkcji albo ze jest zbyt skomplikowany?

    Zrozumiałem, że masz jakąś fobię po obcowaniu z jakimś dziwnym
    prehistorycznym urzadzeniem, które być może nawet było spieprzone.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2009-10-21 17:57:34
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 19:55:39 +0200, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > Zrozumiałem, że masz jakąś fobię po obcowaniu z jakimś dziwnym
    > prehistorycznym urzadzeniem, które być może nawet było spieprzone.

    Ponownie klania sie umiejetnosc, o ktorej wspominalem.
    Pisalem, ze mam Diamonda.

  • 34. Data: 2009-10-21 17:59:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 19:57:34 +0200, Viator napisał(a):

    > Ponownie klania sie umiejetnosc, o ktorej wspominalem.
    > Pisalem, ze mam Diamonda.

    I ten Diamond cię tak strasznie nie lubi? Oj.. ty to masz przerąbane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2009-10-21 18:06:12
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 19:59:09 +0200, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > I ten Diamond cię tak strasznie nie lubi? Oj.. ty to masz przerąbane.

    Cos sensownego jeszcze masz do powiedzenia?
    Diamond jest wolny, wolny i jeszcze raz wolny, reaguje na nacisniecie
    klawiszy z baaaardzo duzym opoznieniem, jesli mamy wlaczony BT w trybie
    "widoczny" przyjmowane sa wszystkie pliki jak leci, TouchFlo ma rozna
    czulosc ekranu w zaleznosci od zakladki, raporty doreczenia przychodza
    jako wiadomosci, telefon zaczyna dzwonic przy drugim sygnale,
    niejednokrotnie najpierw dzwonkiem domyslnym, a dopiero pozniej
    przypisanym do kontaktu, kolko do zoomowania dziala tylko w Operze z romu,
    w zainstalowanej nowej wersji juz nie, co jakis czas trzeba zrobic soft
    reset, zeby moc korzystac.

  • 36. Data: 2009-10-21 18:07:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 20:06:12 +0200, Viator napisał(a):

> [...]
    > w zainstalowanej nowej wersji juz nie, co jakis czas trzeba zrobic soft

    Ojej.. jakiś ty biedny. Jakbym nie miał Diamonda to może bym ci nawet
    uwierzył.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2009-10-21 18:10:54
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 20:07:38 +0200, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > Ojej.. jakiś ty biedny. Jakbym nie miał Diamonda to może bym ci nawet
    > uwierzył.

    Napiszesz w koncu cos sensownego?
    Jak rozumiem kwestionujesz wszystkie zarzuty?

  • 38. Data: 2009-10-21 18:19:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 20:10:54 +0200, Viator napisał(a):

    > Napiszesz w koncu cos sensownego?
    > Jak rozumiem kwestionujesz wszystkie zarzuty?

    Zarzuty? A gdzie były? Masz na myśli ten bełkot człowieka który nawet nie
    umie swojego własnego urządzenia używać i wini za to urządzenie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2009-10-22 03:19:48
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Viator ni au koto ha itsumo tanosii

    > Owszem, jest wolny i slabo responsywny.

    Jaki?

    > I od czasu do czasu zdarza sie, ze aplikacja, ktorej chcesz akurat
    > uzyc, nie dziala albo dziala zle.

    Jak na razie wszystkie działają.

    > Heh, no w zasadzie nic. Rozumiem, ze bycie wyprowadzanym z rownowagi
    > to twoje hobby.

    Moim hobby jest poznawanie nowych systemów. Nawet tak upierdliwych jak WM.

> [...]
    > Najwiekszym problemem jest to, ze uzywajac WM nie cwiczy sie szarych
    > komorek, tylko raczej trzymanie nerwow na wodzy.

    Przesadzasz.

    > Zrozumiesz, jak kiedys bedziesz musial cos szybko za pomoca tego
    > urzadzenia zrobic. Nie daj boze dwa razy z rzedu.

    Pożyjemy zobaczymy. Na razie jestem zadowolony.

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 40. Data: 2009-10-24 16:52:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:37:08 +0200, tomaa33 napisał(a):
    > Tak długo dopóki nie wyjdziesz na dwór.

    A u nas w Krakowie dopiero jak wyjdziesz na pole :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944