  • 21. Data: 2009-10-20 17:07:32
    Temat: Re: GSM via HTC
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ale przypatrz się temu co napisałem wcześniej, inni też ci już
    > napisali, że było to wystarczająco łopatologicznie.

    Waldemarze szanowny ,zrozum że przejście z Symbiana na WM musi zająć trochę
    czasu. A teraz coś z zupełnie innej beczki. Jak oceniasz mój sprzęt? Touch
    Diamond.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 22. Data: 2009-10-20 17:12:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 19:07:32 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Waldemarze szanowny ,zrozum że przejście z Symbiana na WM musi zająć trochę
    > czasu. A teraz coś z zupełnie innej beczki. Jak oceniasz mój sprzęt? Touch
    > Diamond.

    Słaba bateria - będziesz się musiał przyzwyczaić.
    Delikatny ekran, łatwo się rysuje, w pudełku powinna być folia, chyba, że
    oryncz przyoszczędził.
    Reszta jest całkiem sympatyczna, można się pokusić o wrzucenie dobrego
    WM6.5 z xda-dev żeby być w miarę na czasie.
    No ale to zabawy jak opanujesz wyższą szkołę jazdy, na razie rusz z miejsca
    :-)

    Aha - jeżeli orynczowa obudowa jest taka jak niebrandowanych, tzn z tymi
    diamentowymi zagięciami z tyłu, to ostrożnie z kładzeniem tego na twardych
    powierzchniach, na krawędziach będzie obłaziło.
    Diamond ma kilka fajnych smaczków, np. reakcja na wyjęcie piórka podczas
    rozmowy
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2009-10-20 17:41:28
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Słaba bateria - będziesz się musiał przyzwyczaić.

    Już się przyzwyczaiłem.

    > Delikatny ekran, łatwo się rysuje, w pudełku powinna być folia,
    > chyba, że oryncz przyoszczędził.

    Nie ma.

    > Reszta jest całkiem sympatyczna, można się pokusić o wrzucenie dobrego
    > WM6.5 z xda-dev żeby być w miarę na czasie.
    > No ale to zabawy jak opanujesz wyższą szkołę jazdy, na razie rusz z
    > miejsca :-)

    Ale na to daj mi trochę czasu. Wszak nie od razu Rzym zbudowano.

> [...]
    > na twardych powierzchniach, na krawędziach będzie obłaziło.
    > Diamond ma kilka fajnych smaczków, np. reakcja na wyjęcie piórka

    Nigdy nie dbałem o moje sprzęty. On ma działać, a nie wyglądać.

  • 24. Data: 2009-10-20 21:30:02
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Tue, 20 Oct 2009 19:41:28 +0200, ALEX Przekliniak <k...@s...us>
    wrote:

    > Nigdy nie dbałem o moje sprzęty. On ma działać, a nie wyglądać.

    Haha, to zes sobie wybral telefon :)
    Obstawiam, ze za tydzien zacznie cie szlag trafiac :)
    Mialem trzy telefony z Symbianem i nie wykluczam kolejnego.
    Diamond jest moim pierwszym z WM i wiem, ze juz nigdy nie kupie niczego z
    tym gownem w srodku.

  • 25. Data: 2009-10-21 04:47:14
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Viator ni au koto ha itsumo tanosii

    > Haha, to zes sobie wybral telefon :)

    Coś nie tak z nim?

    > Obstawiam, ze za tydzien zacznie cie szlag trafiac :)

    No i co z tego?

    > Mialem trzy telefony z Symbianem i nie wykluczam kolejnego.
    > Diamond jest moim pierwszym z WM i wiem, ze juz nigdy nie kupie
    > niczego z tym gownem w srodku.

    Miałem Symbiana i też musiałem się go nauczyć. A WM ma jedną niezaprzeczalną
    zaletę: nie pozwala moim szarym komórkom zgnuśnieć. Jest ciężki, upierdliwy
    i męczący. Ale czegoś takiego chciałem :-D

  • 26. Data: 2009-10-21 08:20:04
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > A w ogóle to powinieneś zacząć od tego:
    > http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=7289
    > jest lekko nieaktualne, ale mimo wszystko

    Waldek, skoro poradziłem sobie z Windowsem 95/98/Me/2000/XP to znaczy że z
    Mobile też sobie poradzę. To tylko kwestia czasu.

  • 27. Data: 2009-10-21 09:13:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 06:47:14 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Miałem Symbiana i też musiałem się go nauczyć. A WM ma jedną niezaprzeczalną
    > zaletę: nie pozwala moim szarym komórkom zgnuśnieć. Jest ciężki, upierdliwy
    > i męczący. Ale czegoś takiego chciałem :-D

    Tak samo ciężki upierdliwy i męczący był dla ludzi BMW 7 ze swoją obsługą,
    zwłaszcza po przesiadce z Golfa II :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2009-10-21 11:10:08
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Tak samo ciężki upierdliwy i męczący był dla ludzi BMW 7 ze swoją
    > obsługą, zwłaszcza po przesiadce z Golfa II :-)

    A jakie ma to znaczenie? Najważniwjsze jest to że mam HTC :-D

  • 29. Data: 2009-10-21 16:59:50
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 06:47:14 +0200, ALEX Przekliniak <k...@s...us>
    wrote:

    > Coś nie tak z nim?

    Owszem, jest wolny i slabo responsywny.
    I od czasu do czasu zdarza sie, ze aplikacja, ktorej chcesz akurat uzyc,
    nie dziala albo dziala zle.

    > No i co z tego?

    Heh, no w zasadzie nic. Rozumiem, ze bycie wyprowadzanym z rownowagi to
    twoje hobby.

    > Miałem Symbiana i też musiałem się go nauczyć. A WM ma jedną
    > niezaprzeczalną zaletę: nie pozwala moim szarym komórkom zgnuśnieć. Jest
    > ciężki, upierdliwy i męczący. Ale czegoś takiego chciałem :-D

    No coz, niektorzy lubia sie palowac.
    Dla mnie stopien skomplikowania WM nie jest jego wada, zwlaszcza, ze nie
    jest on wcale taki duzy, to nie rocket science.
    Najwiekszym problemem jest to, ze uzywajac WM nie cwiczy sie szarych
    komorek, tylko raczej trzymanie nerwow na wodzy.
    Zrozumiesz, jak kiedys bedziesz musial cos szybko za pomoca tego
    urzadzenia zrobic. Nie daj boze dwa razy z rzedu.

  • 30. Data: 2009-10-21 17:03:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 18:59:50 +0200, Viator napisał(a):

> [...]
    > Dla mnie stopien skomplikowania WM nie jest jego wada, zwlaszcza, ze nie
    > jest on wcale taki duzy, to nie rocket science.

    Rozumiem, że twoim idealnym samochodem jest maluch albo golf II? Bo tam nie
    ma żadnych urządzeń, które mogłyby nie działać jak trzeba, są odpowiednio
    nieskomplikowane i nie trzeba się z tym pałować?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel