  • 11. Data: 2009-10-20 12:00:45
    Temat: Re: GSM via HTC
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    A jakieś szczegóły?
    Ja się naprawdę na tym nie znam.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 12. Data: 2009-10-20 12:06:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:00:45 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > A jakieś szczegóły?
    > Ja się naprawdę na tym nie znam.

    No kurde.. najprościej jak się da, tak jak na pececie - Start -> Settings
    -> Today -> Items
    Odptaszkowujesz Orange, zaptaszkowujesz TouchFlo, OK i zrobione

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-10-20 12:35:17
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > No kurde.. najprościej jak się da, tak jak na pececie - Start ->
    > Settings -> Today -> Items
    > Odptaszkowujesz Orange, zaptaszkowujesz TouchFlo, OK i zrobione

    A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na słońce :-/

  • 14. Data: 2009-10-20 12:45:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:35:17 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na słońce

    Chyba nawet ja już zrozumiałem, chociaż od windowsa ogólnie trzymam się z
    daleka ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2009-10-20 12:49:27
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Olgierd ni au koto ha itsumo tanosii

    > Chyba nawet ja już zrozumiałem, chociaż od windowsa ogólnie trzymam
    > się z daleka ;-)

    No to niezły jesteś. Ja to znajdę za jakiś czas.

  • 16. Data: 2009-10-20 13:09:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:35:17 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na słońce :-/

    Bosz.. a to można jeszcze bardziej łopatologicznie? W każdym Windows masz
    menu start, zarówno stacjonarnym jak i mobilnym:
    http://www.winmobiletech.com/kuvat/StartMenuPrograms
    .bmp.png
    jak widzisz, jest tam pozycja SETTINGS, to jest odpowiednik Panelu
    Kontrolnego z peceta.
    w panelu masz pozycję Today:
    http://www.beauvais1.com/wp-content/uploads/settings
    _personal_phone.png
    gdzie na zakładce items masz to co jest wyświetlane na ekranie:
    http://www.winmobiletech.com/072006MAPIHack/DisableM
    essagingTodayPlugin.bmp.png
    odptaszkuj Orange i zaptaszkuj touchflo.

    A w ogóle to powinieneś zacząć od tego:
    http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=7289
    jest lekko nieaktualne, ale mimo wszystko

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-10-20 13:20:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:09:35 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Bosz.. a to można jeszcze bardziej łopatologicznie?

    Zaraz zacznie się flejm, że po to właśnie jest ifołn, żeby nie trzeba
    było niczego tłumaczyć ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 18. Data: 2009-10-20 16:39:51
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Olgierd ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zaraz zacznie się flejm, że po to właśnie jest ifołn, żeby nie trzeba
    > było niczego tłumaczyć ;-)

    A to już zależy od iStrybyszewskiego ;-)

  • 19. Data: 2009-10-20 16:44:41
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Bosz.. a to można jeszcze bardziej łopatologicznie?

    Waldek nie denerwuj się, ja ten system mam dopiero drugi dzień. Ty go masz
    od lat, dlatego dla Ciebie jest banalnie prosty. Mogę Cię prosić o odrobinę
    wyrozumiałości?

  • 20. Data: 2009-10-20 16:53:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 18:44:41 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Waldek nie denerwuj się, ja ten system mam dopiero drugi dzień. Ty go masz
    > od lat, dlatego dla Ciebie jest banalnie prosty. Mogę Cię prosić o odrobinę
    > wyrozumiałości?

    Ale przypatrz się temu co napisałem wcześniej, inni też ci już napisali, że
    było to wystarczająco łopatologicznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel