  • 1. Data: 2011-03-28 14:06:50
    Temat: GSM + DECT
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Szukam i nie moge znalezc konkretnej informacji - czy jest na rynku
    sprawdzony aparat obslugujacy rownolegle (w tym samym czasie) standard GSM i
    DECT ?

    erg

  • 2. Data: 2011-03-28 14:34:46
    Temat: Re: GSM + DECT
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 16:06:50 +0200, erg napisał(a):

    > Szukam i nie moge znalezc konkretnej informacji - czy jest na rynku
    > sprawdzony aparat obslugujacy rownolegle (w tym samym czasie) standard GSM i
    > DECT ?

    Ericsson TH337, chociaż ciężko powiedzieć, że "jest"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-03-28 15:20:06
    Od: Endi <h...@g...com>

    On 28 Mar, 15:06, "erg" <n...@n...pl> wrote:
    > Szukam i nie moge znalezc konkretnej informacji - czy jest na rynku
    > sprawdzony aparat obslugujacy rownolegle (w tym samym czasie) standard GSM i
    > DECT ?

    Bywają takie na allegro:

    http://allegro.onet.pl/dwa-telefony-gsm-i-dect-w-jed
    nym-2w1-sagem-unikaty-i1530700095.html

  • 4. Data: 2011-03-28 15:50:53
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:hqnz5zer5n3o$....@l...institute.com,
    Waldek Godel <n...@o...info> nastukał:
    > Ericsson TH337, chociaż ciężko powiedzieć, że "jest"

    miłaem kiedys ten fon ale jakos nie rzucił mnie na kolana

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-03-28 16:10:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-03-2011 o 16:06:50 erg <n...@n...pl> napisał(a):

    > Szukam i nie moge znalezc konkretnej informacji - czy jest na rynku
    > sprawdzony aparat obslugujacy rownolegle (w tym samym czasie) standard
    > GSM i
    > DECT ?

    A może słuchawka bluetootch którą obsłużysz połączenia z jednego i z
    drugiego. To nie o co pytasz, ale w pewnym stopniu spełni potrzeby i może
    takie rozwiązanie będzie realniejsze.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2011-03-28 16:11:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 17:50:53 +0200, VSS napisał(a):

    > miłaem kiedys ten fon ale jakos nie rzucił mnie na kolana

    nie było nic wspomniane o funkcji rzucania na kolana.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 7. Data: 2011-03-29 07:56:21
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-28, o godz. 16:06:50
    "erg" <n...@n...pl> napisał(a):

    > Szukam i nie moge znalezc konkretnej informacji - czy jest na rynku
    > sprawdzony aparat obslugujacy rownolegle (w tym samym czasie)
    > standard GSM i DECT ?

    Kojarzę tylko jakiegoś starego Ericssona sprzed ~10-12 lat. Chyba
    TH-337 to był. Był mniej wiecej w tym samym czasie jeszcze ich wynalazek
    który był zasadniczo DECT-em ale z możliwością włożenia karty SIM i po
    wyjściu z zasięgu DECT-a przełączał się automatycznie na GSM.
    Korzystałem z tego około 2000 roku w firmie prowadzącej call center z
    infrastrukturą telefoniczną od Ericssona. Może zapytaj bezpośrednio czy
    nie ma jakiegoś następcy? Z innych form był jeszcze taki dual SAGEM-a
    ale nie miałem go nigdy w ręku.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2011-03-29 20:57:11
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:1...@l...institute.com,
    Waldek Godel <n...@o...info> nastukał:

    > nie było nic wspomniane o funkcji rzucania na kolana.

    ale ja lubie byc rzucany na kolana przez sprzęt który sobie kupię

    --
    VSS

  • 9. Data: 2011-03-30 11:48:00
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:1...@l...institute.com,
    > Waldek Godel <n...@o...info> nastukał:

    > ale ja lubie byc rzucany na kolana przez sprzęt który sobie kupię

    Kup sobie radio UKF, nastaw czestotliwosc na Radio Maryja i masz 100%
    satysfakcji.

    erg

  • 10. Data: 2011-03-31 22:23:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kup sobie radio UKF, nastaw czestotliwosc na Radio Maryja

    :)))))