  • Data: 2010-04-29 17:35:54
    Temat: Re: GS500E rury teleskopów, różnice w rocznikach
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>
    napisał w wiadomości
    news:19470cd1-01b9-48af-a1c5-112d5ca23899@s2g2000yqa
    .googlegroups.com...

    > W oryginalnej rurze gwint jest nacięty około 8mm poniżej górnej
    > krawędzi rury. Nowe rury mają gwint o tej samej długości lecz
    > nacięty
    > od samej góry. Powoduje to, że korek nie wkręca się dostatecznie
    > głęboko a oring nie uszczelnia teleskopu.
    > Sprawdzone: korki z regulacją napięcia sprężyny i bez (kolega ma
    > bez)
    > mają taki sam profil. Rury cechowane na GS 500 E 92-99.
    > Mógłby jeszcze ktoś podać takie dane jak: poziom oleju i min.
    > długość
    > sprężyn - tak dla pewności czy mam prawidłowe dane, nr VIN:
> [...]

    Dobra, zostawiłem wszystko, bo nie widzę jakie masz pytanie.
    Na moje oko złe rury kupiłeś. Więc teraz, masz kilka wyjść - spróbować
    oddać te [powodzenia na allegro] i kupić właściwe, przedłużyć gwint,
    albo wyrazić się jasno - które to rury nośne są cechowane na 92-99.

    http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/Type
    ID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/33
    /Year/1992/ModelID/6968/Model/GS500E/GroupID/299725/
    Group/FRONT_DAMPER

    Tu pomocny jak zawsze kolega Ron.
    382cm^3 oleju na lagę - za louis.de

    A długości sprężyny nie podaje Ci aby Haynes?

    --
    Jasio
    vx etz