  • 81. Data: 2010-03-10 14:53:43
    Temat: Re: GPS w telefonie
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hn69pr$r2h$1@mx1.internetia.pl...
    > mw wrote:

    > Z moich doswiadczen z nawigacja naviexpert w tel SE - jesli zostawisz
    > wlaczony ekran a nie tylko komunikaty glosowe to
    > bateria naladowana na full starcza na ok 1,5h a ladowarka samochodowa nie
    > dawala rady pozniej (po wyczerpaniu akumulatora w tel)
    > ladowac tel. na ktorym dzialala nawigacja tak ze telefon co pare minut sie
    > wylaczal ( w ogole tel z wlaczona navi po godzinie osiagal temp chyba z 60
    > stopni ,
    > ale to pewnie przez dzialajacy non stop ekran ) - wiec warto miec jakas mape
    > papierowa na wszelki wypadek :)
    SE770i najdłużej wytrzymał trasę z Warszawy do Krakowa bez ładowarki. Z tym, że
    odbiornik GPS mam zewnętrzny łączący się przez bluetooth.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 82. Data: 2010-03-10 15:18:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:41:57 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zartujesz, czy jakas nowa wersja wyszla ? :-)

    nie, nie żartuję i nie wyszła.
    Tysiące użytkowników iGo które pobrało do niego skórkę przypominającą TT
    też nie żartowało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 83. Data: 2010-03-10 15:26:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Mar 2010 20:25:41 +0000, w <1un4bdoio2ix4$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > z pewnością, zwłaszcza wyszukiwanie adresów....
    > jak chcesz zobaczyć czytelny interfejs, to spójrz na tomtoma

    Kiepski przykład... AM, oprócz kilku "innowacji" (o których już było), ma
    wygodny interface, a zamiast TT to podstawiłbym wyżej Mapęmap.
    Prosto, prostacko - i czytelnie.

  • 84. Data: 2010-03-10 15:29:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Mar 2010 22:21:32 +0100, w
    <r...@p...to.moja.pasja.net>, MadMan
    <m...@n...wp.pl> napisał(-a):

    > Hm, wygląda jak w automapie. Praktycznie dosłownie.

    Nie, szczegółów już nie pomnę, ale w Garminie są dwa sposoby wyszukiwania
    adresów :). Trzeba wybrać z góry jeden (AFAIR to zależało od tego jak
    szczegółowo opisano miasto).

    AFAIR jak w mieście nie było oznaczonych ulic, to nie mogłeś szukać po adresie
    (bo w ogóle nie znajdowało miasta).

  • 85. Data: 2010-03-10 15:40:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 12:53:11 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W prepaidach/mixach gprs za granicą kosztuje krocie.

    W ofercie abonamentowej też tanio nie jest. Era, rozmowa Serbia-Grecja w
    roamingu, jakieś 10 zł/minuta.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 86. Data: 2010-03-10 15:50:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Mar 2010 14:18:16 +0000, w <9zwi4ejfyiku$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > nie, nie żartuję i nie wyszła.
    > Tysiące użytkowników iGo które pobrało do niego skórkę przypominającą TT
    > też nie żartowało.

    A jaki to jest % użytkowników Igo?
    I jaki jest to % użytkowników Igo używających innych skórek?
    I tak dominuje GurjonSkin.

  • 87. Data: 2010-03-10 17:42:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 15:29:11 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > AFAIR jak w mieście nie było oznaczonych ulic, to nie mogłeś szukać po adresie
    > (bo w ogóle nie znajdowało miasta).

    A, zdaje się że tak jest. Mi się nie zdarzyło nigdy bo po takich
    wiochach nie jeździłem (albo mapy miałem bardziej szczegółowe).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 88. Data: 2010-03-11 15:09:31
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie każdy ma abonament.
    > W prepaidach/mixach gprs za granicą kosztuje krocie.
    Np. w Erze kosztuje podobnie w abonamencie i Tak Tak. W UE 100kB to koszt 80gr.
    Na weekendową wyprawę po UE z zaplanowaną wcześniej trasą spokojnie wystarczy
    kilkaset kB.

    Koszty drastycznie rosną poza UE. Np. w Rosji zapłacimy po 4 zł za 100kB.
    Dlatego przy wschodniej granicy lepiej uważać :)

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 89. Data: 2010-03-11 15:10:48
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > W ofercie abonamentowej też tanio nie jest. Era, rozmowa Serbia-Grecja w
    > roamingu, jakieś 10 zł/minuta.
    W Rosji 18 zł/min., ale w państach UE już tylko 1,80 zł/min.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 90. Data: 2010-03-11 15:19:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Np. w Erze kosztuje podobnie w abonamencie i Tak Tak. W UE 100kB to koszt
    > 80gr.

    Ale już w Chorwacji 4 zł.

    > Na weekendową wyprawę po UE z zaplanowaną wcześniej trasą spokojnie
    > wystarczy kilkaset kB.

    Wolałbym nie ryzykować, zwłaszcza że są alternatywy bez takich opłat.