  • 1. Data: 2010-03-09 12:47:22
    Temat: GPS w telefonie
    Od: to <t...@a...xyz>

    Może nie jest to pytanie idealnie wpisujące się w tematykę grupy, ale ta
    będzie chyba jednak najlepsza. Potrzebuje zainstalować w telefonie jakąś
    aplikację GPS nadającą się do sporadycznego używania w aucie. Preferuje
    płatność abonamentową. Zależy mi na dobrej i często aktualizowanej bazie
    fotoradarów i dobrej mapie Warszawy (reszta kraju jest mniej istotna).
    Dodam, ze zdaję sobie sprawę z ograniczeń takiego rozwiązania i akceptuję
    taki kompromis. ;-)

    Co moglibyście polecić?

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-03-09 12:56:38
    Temat: Re: GPS w telefonie
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Co moglibyście polecić?

    NaviExpert mi przychodzi do głowy, ale czy będzie dobry to nie wiem, z
    rok temu próbowałem go używać jak był w promocji z telefonem w erze.
    Nie pasował mi, być może teraz go ulepszyli.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-03-09 12:59:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > NaviExpert mi przychodzi do głowy, ale czy będzie dobry to nie wiem, z
    > rok temu próbowałem go używać jak był w promocji z telefonem w erze. Nie
    > pasował mi, być może teraz go ulepszyli.

    Zainstalowałem go próbnie na 4 dni, ale jeszcze nie używałem. Zobaczymy
    czy się nadaje do czegoś. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-03-09 13:01:10
    Od: mw <m...@g...com>

    On 9 Mar, 12:47, to <t...@a...xyz> wrote:
    [...]
    > Co moglibyście polecić?
    Najpierw zorientuj się jaki telefon ma OS, jaki to model telefonu, i
    czy działa z daną nawigacją.
    Ja w tej chwili używam na Omnii HD Sygica, os Symbian.
    Wybór był stosunkowo mały, soft ma kilka interesujących błędów, choć
    jest używalny, nie należy mu na ślepo wierzyć, i czasem trzeba rzucić
    okiem co on ma na myśli.

  • 5. Data: 2010-03-09 13:04:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    mw wrote:

    > Najpierw zorientuj się jaki telefon ma OS, jaki to model telefonu, i czy
    > działa z daną nawigacją.

    A, zapomniałem napisać: Nokia E72 z symbianem.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-03-09 13:17:03
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > fotoradarów i dobrej mapie Warszawy (reszta kraju jest mniej istotna).
    > Dodam, ze zdaję sobie sprawę z ograniczeń takiego rozwiązania i akceptuję

    Nokia Maps (Ovi Maps). Można chyba wgrac demo i spróbować przez kilka dni.
    Mapy można pobrac na komp a potem wgrać do tel. Jak dla mnie NM działa na
    procesorze mojego tel (N 6650) o wiele szybciej (tzn. przewijanie mapy,
    zoom) niż np Garmin.

  • 7. Data: 2010-03-09 13:26:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 9 Mar 2010 12:47:22 +0100, to napisał(a):

    > Co moglibyście polecić?

    Jak wyczytałem Symbian, zatem masz do wyboru albo NaviExpert, albo
    Sygic, albo Garmin Mobile XT.
    Co prawda porównywałem nie na Symbianie a na WinMobile i z tych dwóch
    ostatnich Sygic był szybki, a Garmin wygrywał poprzez możliwość
    zastosowania większej bazy map (np. darmowa UMP, czy komercyjna GPMapa).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2010-03-09 13:29:45
    Od: "f" <...@g...ij>

    > fotoradarów i dobrej mapie Warszawy (reszta kraju jest mniej
    > istotna).

    Mapy pochodzą z jednego źródła: Imagis
    Aktualizowane są sporadycznie, kilka razy w roku
    Na telefon najlepszy jest http://www.naviexpert.pl/pobierz.html
    Alternatywy mogą być tylko gorsze

  • 9. Data: 2010-03-09 13:30:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w

    > Zainstalowałem go próbnie na 4 dni, ale jeszcze nie używałem.
    > Zobaczymy
    > czy się nadaje do czegoś. ;-)

    Cos tam sie nadaje, ale jak kazdy produkt ma zady i walety,
    szczegolnie ze to calkiem inne podejscie.

    -trzeba placic abonament za korzystanie [czasem moze wyjsc taniej]
    i za transfer [bywaja znizki u operatorow]
    -uwazac za granica i w poblizu - roaming danych jest kosztowny,
    -sprawdzic swoj telefon - np SE chetnie zrywaja sesje.

    -z natury rzeczy - mapy ma jedne z najaktualniejszych, plus
    informacja remontowo-korkowa.
    -to gatunek taki ze swietnie prowadzi po wczesniej wyznaczonej
    trasie, ale jak sie z niej zjedzie, to sie robia schody -
    transmisja do serwera, wyznaczenie nowej trasy, odbior - i dobiero
    mozna nawigowac kierowce. A w miedzyczasie ten sie wscieka ze nie
    ma zadnych wskazowek, i przejezdza kolejne zjazdy.

    J.

  • 10. Data: 2010-03-09 13:30:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    t...

    > Jak wyczytałem Symbian, zatem masz do wyboru albo NaviExpert, albo
    > Sygic, albo Garmin Mobile XT.

    A normalnych nawigacji na Symbiana nie ma?