  • Data: 2016-04-09 13:29:27
    Temat: Re: GPS w pedolinie
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Kiedys sie mowilo, ze jednak inne. W telefonie moze np zalezec na

    Ostatnie 10 lat robiłem w serwisach GSM z autoryzacją, dostęp do
    schematów oryginalnych podzespołów i takie tam, co prawda nie miałem
    styczności ze wszystkimi producentami ale ci co miałem stosują już
    opracowane rozwiązania wyprodukowane w innych obudowach. Szokiem dla
    mnie był moduł GPS w SE C905, chyba pierwszy aż tak zminiaturyzowany:
    http://stellatech.com/pubs/uploads/4e37eeea4ee30.jpg
    górna część flexa pod puszką jest cały odbiornik, z niego wychodzi port
    szeregowy, powyżej antena.

    > poborze mocy, w samochodzie wcale. Ale smartfony juz same duzo biora
    > :-)

    ~150mA, tyle wychodzi pobór prądu modułu GPS dla telefonów które mierzyłem.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html