    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: GPS śledzenie pracownika :)
    Date: Fri, 15 Jan 2010 20:18:36 +0100

    *LEPEK* napisal(a) w news:4b502eca$1@news.home.net.pl:
    > I oczywiście rozpoczynając pracę w firmie, gdzie wyposażą cię w służbowy
    > samochód rozpoczniesz od "przebadania" go radiem samochodowym i
    > "miernikiem pola elektromagnetycznego" tylko po to, żeby upewnić się, czy
    > szefostwo czasem nie chce wiedzieć, gdzie znajduje się jego własność. I
    > oczywiście będziesz to sprawdzał co tydzień, bo nie znasz dnia ani
    > godziny.
    > Po pierwsze masz lekką paranoję.

    Tam zaraz paranoje, nie wolno przynosić jammera do pracy?

    > Po drugie dla takich jak ty są proste stanowiska pracy, z minimalnym
    > użyciem prostych i tanich narzędzi, pod okiem nadzorcy (jakieś grabienie,
    > kopanie - coś w ten deseń). W takich jak ty nie warto inwestować, bo nie
    > przyniosą zysku, tylko kombinują, jak wykręcić coś bokiem dla siebie...

    Jak pracodawca inwigiluje pracownika, bo o nadzór nad autem z pewnościa nie
    chodzi, to sam jest sobie winien tego, że pracownik chce go przechytrzyć...
    A wystarczy poinformować o instalacji tego typu urządzeń i problemów nie
    będzie - sprawdzone, utrat sygnału brak :)

    Pozdr