    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: GPS i kamera cofania
    Date: Tue, 09 Aug 2011 21:53:49 +0200

    > Z gory dziekuje za wyjasnienie oraz ewentualne podpowiedzi co do konkretnego
    > modelu.
    ja również eksperymentuje z takim rozwiązaniem. z tego cao sam
    sprawdziłem to tak:
    1 kamera musi mieć odbicie lustrzane. jak nie łapiesz o co chodzi, to
    spróbuj wykonać wideorozmowę do kogoś kto siedzi w bagażniku, i za
    pomocą tego co widzisz w telefonie - cofaj.
    2 duuuuuzy kąt. tak 90stopni wydawało mi sie w sam raz. guzik prawda.
    widać pięknie gdzie sie cofa... na prostej. zakręt - nic widać,
    odległość do przeszkody - nie do oszacowania. tak sie skłaniam zeby
    spróbować na maksa 170 stopni. zebym widział swój zderzak.

    Tomasz

    PS lark jakiś, napewno ma kamere cofania 370złchyba