  • 11. Data: 2018-10-27 00:22:58
    Temat: Re: GPS dla wariatow drogowych
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 października 2018 16:18:10 UTC-5 użytkownik kk napisał:

    > Znacznie cięższe zarzuty można wytoczyć

    A to inna sprawa, ale mysle ze jakis stalking czy podobne to jednak moga byc
    przykryte legitymacja dziennikarska.

    Chyba ze masz na mysli cos czego dziennikarska prowokazja nie pokryje?

  • 12. Data: 2018-10-28 15:41:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 17:09, J.F. pisze:
> [...]
    i-niebezpieczni-nielegalne-wyscigi-w-warszawie,27731
    4.html

> [...]
    > frog, ale maja zapisane.
    > I jak pan frog zlozy stosowna skarge, to inspektor moze na tworczo

    RODO dotyczy zbierania i ujawniania danych osobowych - oni mieli tylko
    pozycję samochodu (no chyba że ktoś udowodni, że ten samochodzik był
    przy konkretnej osobie). Póki co śledzenie jest u nas legalne (vide
    biura detektywistyczne oraz śledzenie samochodów firmowych).
    T.

  • 13. Data: 2018-10-29 16:22:06
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 26.10.2018 o 21:56 <s...@g...com> pisze:

    > Do danych osobowych daleko.
    > o RODO bym sie nie bal. W praktyce pieron wie jak bedzie ale szanse na
    > problemy z rodo oceniam na niskie...

    Jakoś komunikaty o RODO są nie tylko na stronach, na których się podaje
    imię i nazwisko.
    A samochodzik wręczony konkretnej osobie łatwiej powiązać z konkretną
    osobą niż adres IP w logach serwera.

    --
    SW3
    ----

  • 14. Data: 2018-10-29 17:12:29
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 29-10-2018 o 16:22, SW3 pisze:

    > Jakoś komunikaty o RODO są nie tylko na stronach, na których się podaje
    > imię i nazwisko.
    > A samochodzik wręczony konkretnej osobie łatwiej powiązać z konkretną
    > osobą niż adres IP w logach serwera.

    Przykładowe zeznania osób zamieszanych w namierzanie GPS:
    Samochodzik nr 3 dostał taki pan, w czarnych spodniach i jasnej kurtce.
    Z twarzy podobny zupełnie do nikogo. Nie znam jego nazwiska.

    :)

    yabba

  • 15. Data: 2018-10-29 17:21:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Samochodzik nr 3 dostał taki pan, w czarnych spodniach i jasnej
    >kurtce. Z twarzy podobny zupełnie do nikogo. Nie znam jego nazwiska.

    Ale "mozliwej do zidentyfikowania osobie" ... jedziesz gdzie tam
    wspolrzedne wskazuja i patrzysz kto wysiada z pojazdu ...

    J.

  • 16. Data: 2018-10-29 19:04:56
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 29-10-2018 o 17:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup

    > Ale "mozliwej do zidentyfikowania osobie" ... jedziesz gdzie tam
    > wspolrzedne wskazuja i patrzysz kto wysiada z pojazdu ...

    Jadę, patrzę, a tam wysiada ten sam człowiek, którego nie znam.

    yabba

  • 17. Data: 2018-10-29 21:03:22
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 29.10.2018 o 16:22, SW3 pisze:
    > W dniu 26.10.2018 o 21:56 <s...@g...com> pisze:
    > A samochodzik wręczony konkretnej osobie łatwiej powiązać z konkretną
    > osobą niż adres IP w logach serwera.

    To chyba mało wiesz o ustalaniu tożsamości na podstawie IP :)
    Jest to proste jak świński ogon, jak masz IP to wiesz jaki operator a
    on wie jaki klient miał ten IP i kiedy. Do sprawdzenia w 5 minut.
    Skąd wiesz że samochodziki były wręczane konkretnym osobom?
    Jasno stoi w artykule że rozdawane były losowo, nikt odbioru nie
    kwitował więc teoria o powiązaniu z danymi osobowymi jest mocno naciągana.

    --
    --- xyz

  • 18. Data: 2018-10-30 08:56:10
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 29.10.2018 o 21:03 xyz <x...@i...pl> pisze:

    > To chyba mało wiesz o ustalaniu tożsamości na podstawie IP :)
    > Jest to proste jak świński ogon, jak masz IP to wiesz jaki operator a
    > on wie jaki klient miał ten IP i kiedy. Do sprawdzenia w 5 minut.

    Ja wiem jaki operator, operator wie jaki klient ale mi nie powie (a
    przynajmniej nie powinien) jeśli nie jestem prokuratorem. Poza tym z tego,
    że wie jaki klient, nie wynika, że wie kto w danej chwili siedział przed
    komputerem.
    A jak mam lokalizację (czyli więcej niż adres) garażu lub mieszkania i
    trasę przejazdu oraz widziałem komu daję zabawkę to absolutnie nie da się
    nic ustalić ;)

    --
    SW3
    ----