  • 11. Data: 2009-09-15 19:07:40
    Temat: Re: GPS czyli neverending story
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    news:930266c7-e9ef-468d-b581-6c094b695e6a@o36g2000vb
    l.googlegroups.com...
    > 6, tu doktorski;

    Wbrew temu co pisze wiekszosc komentujacych, ja jednak jestem zwolennikiem
    TomToma.Zeby nie bylo ze polecam to z czego akurat korzystam - teraz jezdze
    z Garminami. Ale jezdzilem zarowno z Garminem (i3 i zumo) jak i z TomTom
    (One i palm). Moim zdaniem sposob wyswietlania map (szczegolnie
    skompikowanych wezlow komunikacyjnych) jest znacznie lepszy w TomTomie.
    Zdecydowanie moim nastepnym samochodowym/motocyklowym gps bedzie TT.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 12. Data: 2009-09-15 19:23:37
    Od: n...@s...com

    On Tue, 15 Sep 2009 08:32:02 -0700 (PDT), mkochano
    <m...@v...iem.pw.edu.pl> wrote:

    >Już drugi raz czytam taką informację i nie mogę się zgodzić.

    Informacje uzyskalem od tambylca, mozliwe ze nie mial kontaktu z AM
    chociaz malo prawdopodobne bo i-go tez nie bylo legalne ;>

    > Pisałem tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=9a0cd16c12
    72b3da827b2336aa60bd0c&showtopic=119026&view=findpos
    t&p=1488741

    Ilosc uliczek w miescie ma dla mnie drugorzedne znaczenie, bardziej
    mnie wkurzalo ze spaprana mapa (np niedociagniete drogi) powodowaly ze
    garmin chcial mnie puscic jakies 150-200km dookola. Bo SCG Route ma
    bardzo ladne pokrycie w miastach.
    A swoja droga to wlasnie przypomnialem sobie dodatkowa wade garmina.
    Mapy robione przez wiele firm. W efekcie przy zaladowanej mapie pl,
    sk, hu nie idzie przeprowadzic trasy przez Slowacje. Podobno maja
    poprawiac ten blad (bo Slowacy cos spaprali), ale w przypadku IGO
    byloby to raczej nie do pomyslenia.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-09-15 20:41:10
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    > 6, tu doktorski;

    witam,
    a nie wygodniej/taniej zanabyc cos niededykowanego
    za niewielka kase (np.larka za 2/3 stowki) i wsadzic mu
    np. AM, TT, Garmina - rownoczesnie?
    czyta karty sdhc - wiec nie ma problemu z
    pojemnoscia (chyba do 16gb).do tego mp3,wmv i transmiter fm.
    wtedy za 300pln masz do wyboru do koloru i do .... potestowania,
    co warto i czy warto wchodzic w temat typowo motocyklowej nawigacji?
    uchwyt - bez problemu.

    osobiscie uzywam palmtopa (z wyzej wymienionymi aplikacjami) i .... daje
    rade;]

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 14. Data: 2009-09-17 21:51:09
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    doktorski pisze:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Moj PDA po malu juz chyba wybiera sie na emeryture. Rozwazam aktualnie
    > zakup nawigacji dedykowanenej do motocykla. Na rynku lideruja Zumo i
    > TomTom. Pytanie "co kupic?" kieruje do tych co mieli doswiadczenie -
    > najlepiej z jednym i drugim.

    Ja mam zamontowany PDA (z telefonem) Mio A701 (jakies 500zl z karta 4GB)
    + AutoMape EU i jest OK. Uchwyt zamontowalem na stale pod zegarami takze
    mam gdzie trzeba i nie musze wzroku odrywac/odchylac sie itp zeby
    zobaczyc gdzie mi pokazuje jechac. Wtyczke do navi wmontowalem z tylu w
    schowku pod siedzeniem pasazera + drugie wyjsciena
    telefon/aparat/ladowarke i jest OK. Dodatkowo zabezpieczam Mio na
    mocowaniu 2ma gumkami i gra jak trzeba choc w deszczu jeszcze z tym nie
    jezdzilem (musze pomyslec nad jakas wodoodporna obudowa ;) )..

    Takze polecam.

    Pzdr
    --
    marider