    From: Mackenzi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: GPS
    Date: Mon, 16 Nov 2009 08:51:46 -0800 (PST)

    On 15 Lis, 19:04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale wymaga odpowiedniego sprzetu, zakupienia co roku aktualizacji, nie
    > planuje z uwzglednieniem aktualnych korkow i remontow.
    >
    > Naprawde nie ma co porownywac dwoch roznych podejsc - kazdy sam musi
    > ocenic co mu odpowiada.

    > Jak jezdzisz okazjonalnie to w NE mozna kupic usluge na krotki okres i
    > relatywnie zaplacic bardzo malo.
    >
    > J.

    Zgadzam się z Tobą, Zależy co komu pasuje... To jest akurat moja ocena
    bo mam porównanie (służbowo PDA z AM - ostatnią aktualizacją,
    prywatnie NokieE63 z NE) i jak dla mnie automapa zostaje daleko w tyle
    co do układania tras i omijania korków (no chyba że komuś bardziej
    zależy na cacanej grafice i innych wodotryskach). Co do kosztów
    transmisji to wydaje mi się, że są tak śmiesznie tanie że poruszanie
    tematu "kosztów" jest śmieszne. W orange dla firm, pakiet 50MB za 8zł
    (wystarcza Ci z duuuuużym zapasem skoro trasy wagowo liczy się w kB ),
    Play Fresh - 500MB za 15zł - w prawdzie tylko w strefie taniego
    internetu Play ale bardziej chodzi mi o zobrazowanie tych kosztów...
    Zasięg... Sorki, ale jeżdżę po kraju od pomorza po podkarpackie i
    możesz mi wierzyć, żeby trafić na czarną dziurę w zasięgu operatora (z
    mojego doświadczenia Orange i Play) trzeba mieć naprawdę wyjątkowego
    farta...

    Sorki, tak się składa że miałem okazję zgłaszać kilka informacji o
    czasowej zmianie ruchu (remonty, objazdy itd) do NE. O 19 jednego dnia
    wysłałem informacje o remontach i objazdach, następnego dnia o 14
    miałem już mapę z uwzględnionymi tymi informacjami i poprawnie ułożoną
    trasą omijającą remonty... Automapa...? Przy dobrych wiatrach, po pół
    roku...

    Ale tak jak napisałem na początku, to moja opinia...