  • Data: 2011-12-23 02:02:11
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby windows co defaultowo robi jak kasujesz plik? qrde, chyba wrzuca
    > do kosza, trochę angielskiego i trash = kosz, ale ja to się nie znam

    zobacz moj poprzedni post.
    windows nie trzymie plikow wykasowanych z pendrajwa na pendrajwie w
    ukrytym katalogu, nadal zajmujacym miejsce.

    > no tak, w windzie nie musisz "szukać" windowsowego trasha, a może i
    > musisz? sprawdź, potem pisz. Będziemy pewni, że wiesz o czym piszesz.
    > No chyba że mówisz o pulpitowym skrócie "kosz", hmm, w X'a też jest

    jw

    > pendrive.
    > jak myślisz, wszystkie pliki będziesz miał przekopiowane? jeśli myślisz,
    > że tak, to gratuluję optymizmu i rób tak dalej.

    z setkami malych plikow nie probowalem- robilem to raczej w normalnej
    sytuacji /mp3, fotki etc/.

    > powiedz mi czemu winda po włożeniu jakiegoś dysku zewnętrznego ma coś
    > takiego jak "bezpieczne usuwanie sprzętu"? coś mi tu podjeżdża umountem.

    pod windą bezproblemowo sobie skonfigurujesz, w jaki sposob dyski maja
    byc montowane /w sensie: czy mozesz je bezproblemowo wyjac, czy musisz
    odmontowywac/.

    > naczytałeś się jakiś głupot i teraz próbujesz ten kit wciskać innym.

    masz racje. jest 1.1%

    > z drugiej strony niech i będzie ten 1%, niech będzie 0,1%. Ale powiem ci
    > szczerze, nie wiem co to jest wirus, rootkit czy jakiś inny badziew

    o, to tak jak ja.

    > przez który musiałbym przeinstalowywać system bo to jedyne rozsądne wyjście.

    wiesz- windowsa tez idzie odzyskiwac /nie w takim stopniu jak linuksa,
    ale zawsze.../. a ze "rozwiazaniem" wiekszosci "informatykow" jest
    format, to juz inna sprawa

    > spróbuj również "przenieść" swojego ulubionego windowsa na nowo
    > zakupiony sprzęt. ciekaw jestem rezultatów.

    jak czesto przenosisz system na nowo zakupiony sprzet?

    szymon