eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 1. Data: 2013-09-12 07:05:56
    Temat: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego planuje ofensywę medialną, która
    ma przekonać Polaków do fotoradarów, a także... do niej samej. Jednym z
    głównych celów kampanii będzie zachęcenie kierowców do rozliczania się
    za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.

    Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

    --
    Krzysiek


  • 2. Data: 2013-09-12 07:19:21
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Główny Inspektorat Transportu Drogowego planuje ofensywę medialną, która
    > ma przekonać Polaków do fotoradarów, a także... do niej samej. Jednym z
    > głównych celów kampanii będzie zachęcenie kierowców do rozliczania się
    > za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.

    Jeśli tylko stawiane będą na dużych skrzyżowaniach w miastach z czujką na
    czerwone światło to będzie znakomity pomysł.
    Popieram !


  • 3. Data: 2013-09-12 08:58:13
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 07:19:21 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Jeśli tylko stawiane będą na dużych skrzyżowaniach w miastach z czujką na
    > czerwone światło to będzie znakomity pomysł.
    > Popieram !

    Glupi czy naiwny, czy moze jedno i drugie? Obstawiam ze na tych skrzyzowaniach fazy
    zielonego swiatla zostalyby zredukowane do minimum, a zolte swiatlo przed zmiana na
    czerwone mrugaloby tylko jeden raz.


  • 4. Data: 2013-09-12 09:27:32
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Glupi czy naiwny, czy moze jedno i drugie? Obstawiam ze na tych skrzyzowaniach fazy
    zielonego swiatla zostalyby zredukowane do minimum, a zolte swiatlo przed zmiana na
    czerwone mrugaloby tylko jeden raz.


    A teraz ile razy mruga żółte przed zmianą na czerwone? ;)

    MSPANC


  • 5. Data: 2013-09-12 16:54:22
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > Główny Inspektorat Transportu Drogowego planuje ofensywę medialną,
    > która ma przekonać Polaków do fotoradarów, a także... do niej samej.
    > Jednym z głównych celów kampanii będzie zachęcenie kierowców do
    > rozliczania się za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.
    >
    > Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

    po takiej informacji szef tego gówna powienin zostać natychmiast odwołany...


  • 6. Data: 2013-09-12 18:21:51
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 12 Sep 2013 16:54:22 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >po takiej informacji szef tego gówna powienin zostać natychmiast odwołany...

    Szef tego gówna miał kiedyś wypadek, Polonezem. Ponoć ledwo uszedł z
    życiem. Trauma mu chyba do dziś została.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 7. Data: 2013-09-13 02:12:06
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>


    Powitanko,

    > Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

    Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
    objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
    dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak
    dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
    biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
    Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
    1. "Kierowco zapierdalaj"
    2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
    3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
    4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
    No dobra, ide spac:-)


    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com


  • 8. Data: 2013-09-13 10:44:40
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-13, Pawel O'Pajak <o...@i...pl> wrote:
    >
    > Powitanko,
    >
    >> Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.
    >
    > Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
    > objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
    > dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak
    > dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
    > biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
    > Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
    > 1. "Kierowco zapierdalaj"
    > 2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
    > 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
    > 4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
    > No dobra, ide spac:-)
    >
    Wy sie nabijacie a to sa potrzeby spoleczenstwa ktore chce spokojnie
    zyc!

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 9. Data: 2013-09-13 11:23:48
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 07:05:56 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > Główny Inspektorat Transportu Drogowego planuje ofensywę medialną, która
    >
    > ma przekonać Polaków do fotoradarów, a także... do niej samej. Jednym z
    >
    > głównych celów kampanii będzie zachęcenie kierowców do rozliczania się
    >
    > za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.
    >
    >
    >
    > Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Krzysiek

    W realu nie znam nikogo co dostał mandat za niewinność.


  • 10. Data: 2013-09-13 12:00:06
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Sep 2013 02:23:48 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:


    > W realu nie znam nikogo co dostał mandat za niewinność.

    a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracją czytnika



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: