eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradaryRe: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
  • Data: 2013-09-13 15:16:30
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-09-13 02:12, Pawel O'Pajak pisze:
    >
    > Powitanko,
    >
    >> Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.
    >
    > Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
    > objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
    > dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest
    > tak dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
    > biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
    > Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne: 1. "Kierowco
    > zapierdalaj" 2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie.
    > Sprawdz nas!" 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
    > 4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet" No dobra,
    > ide spac:-)

    Dobre.
    To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
    medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
    także... do niej samej.

    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: