  • Data: 2012-12-09 15:43:49
    Temat: Re: GIMP czy Paint.NET?
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-09 13:55, E.Z. pisze:

    > Niektórzy lubią po prostu krytykować.
    >
    > A Twoim zdaniem ten Inkscape jest naprawdę taki zły?
    >
    > Ważne są dla mnie opinie osób, które te pakiety używały
    > lub używają przy tworzeniu stron WWW.

    Używałem swego czasu dość intensywnie i osobiście uważam, że Inkscape
    nie jest taki najgorszy. Szczególnie, że wśród bezpłatnych narzędzi ja
    nie znalazłem niczego lepszego. Niemniej jednak obsługa jego, jak dla
    mnie, jest nieco toporna. Czasem też przy dużej, ale to naprawdę dużej
    ilości obiektów wektorowych, potrafi mocno "zamulić" komputer.

    Co do zapisu plików SVG i problemów, jakie miał Borys, ja nie zauważyłem
    jakiś szczególnie poważnych problemów. Z drugiej strony używałem
    Inkscape 1 rok temu i może zapomniałem o niektórych zdarzeniach z nim
    związanych :-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/