  • Data: 2004-01-11 13:16:48
    Temat: Re: GG
    Od: p...@p...pl (parys) szukaj wiadomości tego autora

    > A może byś tak z łaski swojej zainstalował sobie Mirande i zalogował sie
    > do
    > Tlena i ICQ ???
    > Przecież nie od dziś wiadomo że GG się często sypie. Nie ma takiego
    > tygodnia
    > żeby nie było awari GG.
    > Nie wiem czemu w Polsce jest taka mentalność internautów że ogromna część
    > używa tylko GG. Przeciez są inne darmowe sposoby komunikacji . Czy tak
    > ciężko poświęcić 10 min na rejestracje w kilku systemach a potem jak
    > padnie
    > 1 z nich to są jeszcze do wyboru 2 inne .
> [...]

    po co mamy uzywac innych skoro mamy nasz polski komunikator
    nazwa brzmi sojsko i po polsku (od razu chce sie gadac)
    (nie)działa zupelnie jakby byl zrobiony po polsku
    wszystkim pasuje, a odrobina emocji z powodu awarii raz na tydzien lub
    czesciej tylko zwieksza zainteresowanie
    przy okazji awarii, jest okazja wyjsc z domu ;p
    parys

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip