    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: GAL
    Date: Fri, 2 Mar 2018 08:22:41 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A na ile wyceniasz wlasny czas i ile zarabiasz ?

    Czas wyceniam w pracy :) Elektronikę nadal traktuję hobbystycznie. Nie
    zarabiam na tym.

    > Zanim zlutujesz potrzebne plytki, napiszesz soft, usuniesz bledy, to
    > 100zl dawno sie zwroci...

    Zakładając, że czas spędzony na hobby to pieniądz tak samo, jak czas
    spędzony w pracy.

    > To moze jednak CPLD ?

    Jest jeszcze jeden argument -- zawsze chciałem dowiedzieć się, z czym się
    je GAL-e. CPLD to swoją drogą.

    Z drugiej strony jak już policzę ilość potrzebnych pinów I/O to może
    wyjdzie mi, że nie znajdę GAL-a z taką ilością pinów... wygląda na to, że
    ten CPLD z 64 pinami to nie taki zły pomysł.

    Chcę generalnie zrobić układ, który pozwoli odłączyć równoległą pamięć
    flash (małą, nie więcej niż 128kB) od magistrali i przeprogramować ją w
    układzie (taki ISP), a do tego będzie robił bank switching, bo szyna
    adresowa może zaadresować tylko 32kB.

    Samo przełączanie tradycyjnie robi się na TTL-ach, ale skoro i tak
    wrzucę GAL-a, to chcę to (może też w ramach praktyki) zrobić na nim.

    http://atariusa.com/Famicom_Schematics/FC%20UNROM%20
    Schematics.png

    Chyba że są równoległe flashe, które mają osobne piny do tego celu :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]