  • 1. Data: 2015-10-22 22:20:22
    Temat: G630 na LGA1155
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    Mam na płycie CPU jak w temacie na podstawce 1155.
    Ale ceny sa jakieś kosmiczne na cpu na tej podstawce.
    Jest jakaś różnica w wydajności, ze te nowsze np na 1156 są o wiele tańsze?
    Już chyba lepiej z procesorem to płytę wymienić. może wyjść taniej niz
    sam CPU na L1155.

  • 2. Data: 2015-10-22 22:56:22
    Temat: Re: G630 na LGA1155
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 22.10.2015 o 22:20, Jawi pisze:
> [...]
    > Już chyba lepiej z procesorem to płytę wymienić. może wyjść taniej niz

    Dlaczego uważasz że 1156 to nowsza konstrukcja?
    Przecież w 2012 roku Intel zrezygnował z LGA 1156
    zastępując tą podstawkę właśnie modelem LGA 1155

    http://www.techspot.com/news/46589-intel-to-disconti
    nue-lga-1366-and-lga-1156-processors-in-2012.html

    --
    Robert

  • 3. Data: 2015-10-22 23:25:55
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-10-22 o 22:56, Robert Winkler pisze:
> [...]
    >
    > http://www.techspot.com/news/46589-intel-to-disconti
    nue-lga-1366-and-lga-1156-processors-in-2012.html

    No mój błąd, myślałem że jak większa cyferka to nowsza :)
    Trochę za szybko wyciągnąłem wnioski.

  • 4. Data: 2015-10-22 23:44:19
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-10-22 o 23:25, Jawi pisze:
    i wyszło mi że chyba jak zmieniać CPU na 1155 to chyba na i5 2500