  • 1. Data: 2009-10-21 12:35:22
    Temat: G1 w Erze i aplikacja APNdroid
    Od: pasożyteczny <a...@g...com>

    Witam!
    Proszę o informację czy w przypadku wyłaczenia aplikacją APNdroid połączeń
    fona z netem dostanę uaktualnienie systemu? Mam ten telefon od wczoraj i
    czekam na uaktualnienie. Zainstalowałem też APNdroida i nie wiem czy się
    doczekam na upgrade przy włączonej blokadzie ;))
    ------------
    Gorg
    www.informacyjny-24.pl

  • 2. Data: 2009-10-21 12:59:39
    Temat: Re: G1 w Erze i aplikacja APNdroid
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    pasożyteczny pisze:

> [...]
    > wczoraj i czekam na uaktualnienie. Zainstalowałem też APNdroida i nie
    > wiem czy się doczekam na upgrade przy włączonej blokadzie ;))

    przez wifi tak, przez sieć era nie, chyba że wyłączysz apndroida

  • 3. Data: 2009-10-21 13:13:07
    Od: pasożyteczny <a...@g...com>

    Użytkownik "Marcin" <b...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > przez wifi tak, przez sieć era nie, chyba że wyłączysz apndroida

    Dzięki. Odpowiedź przerosła moje oczekiwania ;)
    Gorg

  • 4. Data: 2009-10-21 14:01:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    pasożyteczny pisze:

> [...]
    > wczoraj i czekam na uaktualnienie. Zainstalowałem też APNdroida i nie
    > wiem czy się doczekam na upgrade przy włączonej blokadzie ;))

    Doczekasz sie, jak bedzie to bedzie mozna sciagnac po wifi oczywiscie.
    Narazie ja tez nie dostalem