    From: "usenet" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Date: Mon, 3 Aug 2009 23:56:25 +0100

    "Mateusz Loskot" <s...@s...net> wrote in message
    news:h57lk6$24k$1@inews.gazeta.pl...
    > usenet wrote:

    > Kombinujesz. Język albo się zna na poziomie czytania ze zrozumieniem
    > tekstów w nim napisanych, albo sie nie zna. Albo rozumiesz co stoi w
    > MSDN, w książkach, na blogach, albo nie rozumiesz.

    Niestety nie. Znajomosc jezyka to plynna rzecz i to czy rozumiesz to co
    czytasz ma malo wspolnego ze znajomoscia jezyka, ma raczej zwiazek z
    ogolna pojeta inteligencja. Jesli idzie o jezyk to spotkalem dosc duzo
    osob, ktorym wydawalo sie, ze mowia po angielsku a potem sie okazywalo,
    ze owszem rozumieli cos tam z akapitu, czesc sobie dopowiedzieli, czesc
    zrozumieli z kontekstu lecz niestety kluczowe rzeczy zawsze byly
    nieznane.

    > A więc, pracowałeś przy 90% projektach programistycznych w PL
    > lub przeprowadzałeś badania i posiadasz odpowiednie statystyki pod
    > ręką.

    Nie

    > W zasadzie to nie wiem jak na to odpowiedzieć.
    > Chcesz mi powiedzieć, że prawnik potrafi złożyć do kupy
    > dobrą mowę obronną, bez znajomości prawa, a jedynie
    > na takiej podstawie, że "ma gadane", tak?

    Wlasciwie nie musisz odpowiadac ani komentowa, nie ma przymusu. Jednakze
    jakims sposobem kreatywnosc polskich inzynierow jest dosc slaba, typowo
    polskich projektow ktore zdobyly jakas tam popularnosc wlasciwie nie ma.
    Jedynie co pamietam to jakas tam biblioteka Alladyna czy jakos tak.
    Projekt rownie szybko umarl jak powstal. A czy Ty mozesz wymienic
    innowacyjne produkty polskiej sceny programistycznej?

    > Zluzuj z epitetologią

    A co to takiego? Nie znalazlem takiego slowa w slowniku

    --
    usenet