eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFulda Carat Progresso - ściąga w prawoRe: Fulda Carat Progresso - ściąga w prawo
  • Data: 2010-05-24 10:05:45
    Temat: Re: Fulda Carat Progresso - ściąga w prawo
    Od: twinsen <t...@b...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Maj, 00:52, "Flyte" <f...@o...pl> wrote:

    > Wybacz że zapytam, ale czy sprawdzałeś ciśnienie w oponach?

    Tak. Od zalecanego przy małym obciążeniu 2,0/2,0 poprzez nawet 2,4/2,2
    i różne kombinacje,
    byle tyle samo na oś.

    > Rozpędź wóz (np. 80km/h) i puść kierę. Jak się zachowuje?

    Jadę do rowu. Przykładowo pusta droga, wielopasmowa: ostra kontra w
    lewo, to napierw
    mnie wrzuca na lewy pas, potem chwilę nim jadę i zaczyna się zjazd w
    prawo.

    > Co jak co, ale Fulda, mimo że ze średniej półki, to trzyma poziom. Niskie opory
    > tarcia, dobre trzymanie drogi, _cicha_ praca, a na końcu - dobra cena - przydają
    > jej zalet.

    Też tak myślałem kupując właśnie tą markę i ten model. Na samym
    wstępie musiałem
    wymieniać jedną sztukę, bo biła niemiłosiernie, nówka sztuka!!

    > Co to tekstu który wkleiłeś poniżej: progresso jest symetryczna, więc możesz
    > zmienieć do woli (lewa-prawa - byle nie wstecz).

    Dzisiaj postaram się zamienić krzyżowo. Jako że są kierunkowe, trzeba
    je będzie
    niestety zdjemować z felg. Szkoda że nie da się tego zrobić we własnym
    zakresie :(

    > Czy Twój samochód był walony?

    Tak, dostał. Gość swego czasu wjechał mi swoim prawym przednim kołem w
    moje
    tylne lewe. Wygięło to tylną belkę, ale na szczęście nie wyrwało jej
    mocowania.
    Zrobiono auto, dostałem nową tylną belkę, pomiary równoległości osi
    oraz pozostałe
    parametry są zachowane. Co ciekawe, przy tej stłuczce gościowi wyrwało
    półośkę
    ze skrzyni, a mnie nawet blachy nie ruszyło. Po naprawie auta z nowymi
    oponami
    i zrobioną zbieżnością i geometrią - auto jechało prosto, były to
    opony Bridgestone
    Turanza ER300. Potem były dwie zimy, może jakaś dziura - znów się to
    rozregulowało.
    Obecnie przyrząd pokazuje że wszystkie parametry są zachowane (chyba
    -0,01 +0,02
    jak dobrze pamiętam). Także nie łączyłbym stłuczki z obecnym
    zachowaniem auta,
    bo po naprawie było wszystko ok na nowych oponach. Na sieci o tych
    konkretnie
    Fuldach można przeczytać, że niektóre modele aut ich "nie lubią" i
    ściągają.
    Trzeba zatem poprzekładać, a jak dalej będzie ściągać, kupić coś
    innego :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: