  • 1. Data: 2009-02-14 15:47:00
    Temat: Fuji F100fd - brak kontrastu
    Od: mistasz <m...@g...com>

    Witam
    Kupiłem taki kompakt i wszystko fajnie ale często brakuje mi na
    zdjęciach kontrastu i nieraz nasycenia kolorów.
    Próbowałem różnych ustawień i nie wiem czy ten typ tak ma albo jest
    felerny.
    Coś mi się wydaje że "zakres dynamiczny" (pseudo HDR) psuje kontrast a
    nie potrafię go wyłączyć.
    Czy może ktoś podpowiedzieć co powinienem sprawdzić / zrobić?
    Pozdrówka

  • 2. Data: 2009-02-14 16:01:39
    Temat: Re: Fuji F100fd - brak kontrastu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Może pod silne światło focisz ?

    adam

  • 3. Data: 2009-02-14 16:11:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    mistasz pisze:
    > Coś mi się wydaje że "zakres dynamiczny" (pseudo HDR) psuje kontrast a
    > nie potrafię go wyłączyć.

    A instrukcję obsługi masz? Wyłącz HDR i sprawdź.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-02-14 16:18:55
    Od: mistasz <m...@g...com>

    W tym szkopuł że tego niby HDR-a nie idzie wyłączyć, można dać tylko
    AUTO. Może ktoś z użytkowników tego kompakta wypowie się jak u niego
    wychodzą zdjęcia?

  • 5. Data: 2009-02-14 16:28:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    mistasz pisze:
    > W tym szkopuł że tego niby HDR-a nie idzie wyłączyć, można dać tylko
    > AUTO. Może ktoś z użytkowników tego kompakta wypowie się jak u niego
    > wychodzą zdjęcia?

    A HDR na 100% to nie jest przypadkiem wyłączenie???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 6. Data: 2009-02-14 16:55:45
    Od: mistasz <m...@g...com>

    > A HDR na 100% to nie jest przypadkiem wyłączenie???

    Próbowałem na 100% i Auto efekty podobne

  • 7. Data: 2009-02-14 17:19:49
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    mistasz wrote:
    > Próbowałem na 100% i Auto efekty podobne

    To moze pokaz probke takich malo kontrastowych zdjec.

    k,