  • 21. Data: 2018-03-27 11:37:45
    Temat: Re: Frog 2
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 18:31, p...@g...com pisze:
    > Dziura ? kara finansowa jest śmieszna a sąd pobłażliwy. Znajomy cwaniakowal w
    Niemczech zabrali mu prawko wyrobił wtórnik w PL i znów na bańce złapali więc wjechał
    prokurator i zaproponował darowiznę na dom dziecka albo pudło. Tutaj nagrań od groma,
    recydywa ewidentna ale jak media odpuszczą to sąd znów może oko przymknąć.

    Według mnie najskuteczniejsze byłoby przeliczanie punktów karnych i
    wyroków na pieniądze pobierane przez ubezpieczyciela. I wtedy np. masz
    20 pkt. na koniec okresu ubezpieczenia, płacisz oc 20x200 zł. I sprawa
    się załatwi sama... A za wyrok sądowy przelicznik typu x500 zł. I jakby
    miał zapłacić 20000 za OC, to albo przestanie jeździć, albo się mocno
    zastanowi, jak jeździć...

    T.

  • 22. Data: 2018-03-27 11:44:49
    Od: p...@g...com

    --Czyli starosta nie ma podstaw cofnac PJ :-)

    moze trzeba cofnac staroste jak nie ogarnia ?

    --A wypadek wtedy byl ?

    Po raz pierwszy o wyczynach Macieja P. napisaliśmy w 2016 roku. Mężczyzna jeździł
    wtedy w centrum pod prąd. W osiem godzin spowodował osiem kolizji. Policja zarzucała
    mu popełnienie kilku wykroczeń. Według mundurowych nie zachował szczególnej
    ostrożności podczas cofania, kilka razy stracił panowanie nad kierownicą, jechał pod
    prąd, wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle.

    w DE zabraliby mu prawko pozniej MPU szanse na zdanie raczej zerowe a tu dwa lata sie
    z nim gamonie cackaja :-)

    https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/nazywaja
    -go-idiotentest-bardzo-trudno-go-zdac-i-bez-tysiaca-
    euro-ani-rusz

  • 23. Data: 2018-03-27 12:29:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Czyli starosta nie ma podstaw cofnac PJ :-)
    >moze trzeba cofnac staroste jak nie ogarnia ?

    Czemu nie ogarnia

    Przeciez sam cytowales

    >a) na podstawie orzeczenia lekarskiego istnienia przeciwwskazań
    >zdrowotnych do kierowania pojazdem,
    >b) na podstawie orzeczenia psychologicznego istnienia przeciwwskazań
    >psychologicznych do kierowania pojazdem,

    Czy w w/w opinii pisalo:
    a) "orzeczenie"
    b) "stanowi przeciwwskazanie do kierowania pojazdami".
    ?

    Pozostaja jeszcze "uzasadnione podejrzenia"

    No bo chory :-)

    J.

  • 24. Data: 2018-03-27 13:04:08
    Od: p...@g...com

    --No bo chory :-)

    dziwne lekarstwa mu ten lekarz przepisal :-)

    42-latek został zabrany na badania, które miały wykazać, czy był pod wpływem
    narkotyków. Jak podali mundurowi, mężczyzna miał w organizmie ślady amfetaminy i
    metamfetaminy. Okazało się też, że w przeszłości był już karany za stwarzanie
    zagrożenia na drodze i kilka razy miał cofnięte uprawnienia. - Po badaniach mężczyzna
    trafił do policyjnego aresztu. Teraz odpowie za kierowanie pojazdem pod działaniem
    środka psychoaktywnego oraz szereg wykroczeń. Grozi mu kara do 2 lat pozbawienia
    wolności, grzywna oraz dożywotnia utrata prawa jazdy - poinformował oficer prasowy.

  • 25. Data: 2018-03-27 15:10:29
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "T." wrote in message news:5aba10e9$0$1008$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    >sama... A za wyrok sądowy przelicznik typu x500 zł. I jakby miał zapłacić
    >20000 za OC, to albo przestanie jeździć, albo się mocno zastanowi, jak

    Zarejestruje na żonę/kochankę/kuzynkę i co mu zrobisz?

    --
    Axel

  • 26. Data: 2018-03-27 15:28:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 11:37:47 UTC+2 użytkownik T. napisał:

> [...]
    > się załatwi sama... A za wyrok sądowy przelicznik typu x500 zł. I jakby
    > miał zapłacić 20000 za OC, to albo przestanie jeździć, albo się mocno

    Auto pewnie zarejestrowane na tatusia, tatuś płaci OC synek się tylko bawi.

  • 27. Data: 2018-03-27 15:45:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >wyroków na pieniądze pobierane przez ubezpieczyciela. I wtedy np.
    >masz 20 pkt. na koniec okresu ubezpieczenia, płacisz oc 20x200 zł. I

    Chlop jezdzi Lexusem, a ty myslisz, ze go 200 zl uspokoi ?

    To bedzie jezdzil bez OC, i tyle "dobrego" z tego wyniknie...

    >A za wyrok sądowy przelicznik typu x500 zł. I jakby miał zapłacić
    >20000 za OC, to albo przestanie jeździć, albo się mocno zastanowi,
    >jak jeździć...

    Po tych 8 stluczkach to mu mogla stawka wzrosnac.
    A jak jeszcze byly podstawy do regresu, to moze i 20 tys bylo do
    zaplacenia.

    Ale widac komornik lexusa nie zabral.

    J.

  • 28. Data: 2018-03-27 19:02:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2018 o 08:47, J.F. pisze:

    > Skoro niepoczytalny, to odebranie uprawnien jest jak najbardziej
    > zasadne, bo stan umyslu nie pozwala na jazde.
    >
    > Za to zakaz prowadzenia jest glupi, bo przeciez niepoczytalny, moze
    > sobie nie zdawac sprawy, ze mu zabronili :-)

    Jak jest niepoczytalny w chwili ogłoszenia wyroku, to na leczenie - od
    ręki mu się poprawi.

    Shrek

  • 29. Data: 2018-03-27 19:04:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2018 o 08:40, Kris pisze:

    > Ciekawe co za jeden

    Raczej zwykły cwaniak. Synowie z zawodu nie jeżdzą starymi brykami.

    Shrek

  • 30. Data: 2018-03-27 20:48:47
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 11:37, T. pisze:

> [...]
    > się załatwi sama... A za wyrok sądowy przelicznik typu x500 zł. I jakby
    > miał zapłacić 20000 za OC, to albo przestanie jeździć, albo się mocno

    Może policjanci zrzucą się i jakąś łapówkę dadzą naszym posłom to się
    tak stanie.