  • 151. Data: 2024-09-09 22:13:26
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.09.2024 o 19:17, Akarm pisze:

    > Ja sobie wymieniłem Amazfita na zegarek z WearOS specjalnie, żebym nie
    > musiał mieć telefonu cały czas przy sobie. Często mi się zdarza nieć
    > dziurę w wykresie, bo nie zawsze mam telefon ze sobą.

    Tzn ile? Pół dnia? Przecież to nie jest żaden problem z dziurą. To
    problem psychologiczny, przecież :> Problem jest dopiero wtedy, kiedy
    potrzebujesz tego wskazania a go nie ma. Noś glukometr na ten moment :)

    > Ale rozczarowałem
    > się. Nie podoba mi się tarcza zegarka przypisana do Juggluco. No i nie
    > potrafię skonfigurować aplikacji tak, żeby mi dział jednocześnie zegarek
    > i telefon. Zegarek komunikuje się z sensorem tylko wtedy, kiedy telefonu
    > nie ma w zasięgu Bluetooth. Kiedy są oba sprzęty koło siebie, nie działa
    > nic. Ale ze względu na paskudny wygląd tarczy zegarka, nie chce mi się
    > tego rozkminiać.

    Wystarczy prosta apka, która rozłącza BT kiedy smartwacz znajduje się w
    zasięgu telefonu/lokalizacji :) Tak na szybko. Kiedyś używałem Lama do
    tego ale Lama nie jest już rozwijana w sensie starej apki obecnie to
    https://play.google.com/store/apps/dev?id=5877081519
    620638808&hl=en_US

    Używam zamiast tego, Tasker
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.di
    nglisch.android.taskerm&hl=pl

    Oczywiście, że kupiłem, bo cena niewielka a odpierdala apka zajebiste
    funkcje :) Lubię jak telefon "gada/definiowane komunikaty głosowe" co
    właśnie odpierdala. Wkurwiam tym tubylców (osoby które mnie otaczają)
    ale mam to w piździe. W domu oczywiście mam wersję wyciszoną...no wchuj
    opcji na każdą pogodę :)

    Co do tarczy...no wątpię żebyś "umiał" apki typu: WatchFace na PC, bo
    są...ale ja sobie zrobiłem kilka własnych tarcz (jestem dalekowidzem i
    potrzebuję WIELKIE cyfry)...a takich nie ma. No to sobie zrobiłem.

    --
    Pixel(R)??

  • 152. Data: 2024-09-10 08:00:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.09.2024 o 22:13, Pixel(R)?? pisze:

    > Tzn ile? Pół dnia? Przecież to nie jest żaden problem z dziurą. To
    > problem psychologiczny, przecież :> Problem jest dopiero wtedy, kiedy
    > potrzebujesz tego wskazania a go nie ma.

    U mnie problemem może być nawet tylko jedna godzina bez pomiarów. Mam
    tzw. cukrzycę o chwiejnym przebiegu i z tego powodu II grupę inwalidzką.
    Zanim pojawiły się refundowane sensory, kłułem palce nawet kilkanaście
    razy dziennie.
    Dziura powstaje w Juggluco i w xDrip.
    W LibreLink wystarczy zeskanować, żeby uzupełnić dane z ostatnich 8 godzin.

    > Noś glukometr na ten moment :)

    Wolę telefon.

    > Wystarczy prosta apka, która rozłącza BT kiedy smartwacz znajduje się w
    > zasięgu telefonu/lokalizacji :)

    Ale gdzie ten Bluetooth miałbym wyłączać: w zegarku czy telefonie?
    Wydaje mi się, że to byłby absurd. Przecież zegarek i telefon muszą się
    łączyć.

    > Co do tarczy...no wątpię żebyś "umiał" apki typu: WatchFace na PC, bo
    > są...ale ja sobie zrobiłem kilka własnych tarcz (jestem dalekowidzem i
    > potrzebuję WIELKIE cyfry)...a takich nie ma. No to sobie zrobiłem.

    Co do tarczy, to musi być ze wskazówkami, i z wykresem Juggluco.
    Coś w rodzaju tej z G-Watch Wear App:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=sk.tru
    pici.gwatch.wear&hl=pl
    Może wreszcie i Abbott zrobi jakąś aplikację zegarkową do swoich
    sensorów. Na razie tylko tępią wszelkie niezależne programy do ich sensorów.

    --
    -
    Akarm

  • 153. Data: 2024-09-10 21:22:57
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.09.2024 o 08:00, Akarm pisze:

> [...]
    > tzw. cukrzycę o chwiejnym przebiegu i z tego powodu II grupę inwalidzką.
    > Zanim pojawiły się refundowane sensory, kłułem palce nawet kilkanaście

    Ale co z tego? Dziura sobie może być.

    > W LibreLink wystarczy zeskanować, żeby uzupełnić dane z ostatnich 8 godzin.

    No właśnie :)

    > Ale gdzie ten Bluetooth miałbym wyłączać: w zegarku czy telefonie?
    > Wydaje mi się, że to byłby absurd. Przecież zegarek i telefon muszą się
    > łączyć.

    W telefonie...ale wyłączany dopiero, kiedy zegarek zsynchronizuje dane,
    po dajmy 5 minutach...no dobra, poroniony pomysł, bo smartwacz wtedy
    jest w innych wykorzystaniach bezużyteczny. Sądzę że skoro innym działa
    to gdzieś robisz błąd.

> [...]
    > Może wreszcie i Abbott zrobi jakąś aplikację zegarkową do swoich
    > sensorów. Na razie tylko tępią wszelkie niezależne programy do ich

    Ja czekam jeszcze na rozwiązania Diabox
    https://t.me/DiaboxApp/272 bo na początku żona używała tego ale to była
    wczesna wersja...poprawiają :) Już sama apka na telefon jest bardzo ładna :)

    https://digital-diabetes.com/2022/10/17/diabox-the-a
    pp-that-measures-your-glucose-continuously-and-share
    s-it-via-nightscout/

    --
    Pixel(R)??