  • 111. Data: 2023-12-01 10:24:23
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.12.2023 o 09:53, Akarm pisze:

    > Powtórzę:
    >  - niektórzy ludzie w ogóle nie mają LibreLink.
    > Do wysyłania danych na serwer LibreViev używają Juggluco.

    Powtórzę. Po ostatnich pracach wprowadzających zabezpieczenia, po
    stronie LL wysyłanie z Juggluco nie działa poprawnie. Wystarczy się
    zalogować z przeglądarki do swojego konta i sprawdzić. Są tam
    odpowiednie wykresy i wskazania. Te z LL są a Juggluco nie bardzo.

    > Żeby zachować refundację nie trzeba mieć LibreLink. Wystarczy Juggluco.
    > Juggluco wysyła informacje o skanowaniu sensora chyba kilka razy na
    > godzinę teraz, od kilku tygodni - w nowych wersjach. Oczywiście bez
    > skanowania.
    > Od dłuższego czasu kilka razy o tym tutaj pisałem.

    Jeszcze raz. Obecnie ta forma nie działa prawidłowo. Jeśli używasz
    Juggluco to uruchom przeglądarkę np. w kompie, zaloguj się i sprawdź czy
    są podane jakieś wartości. U mnie nie ma (oczywiście hasła loginy
    prawidłowe).

    Na dodatek, trzeba sprawdzać LL bo żonie potrafi się sam odpiąć od
    konta/wylogować, np po restarcie telefonu. Ponowne zalogowanie
    oczywiście rozpierdala całą zabawę, bo system nagle twierdzi, że "widzi"
    inny telefon (cały czas ten sam MotoG20)i przestaje skanować sensor
    przez BT aż do końca "time limit" sensora. Nowy czujnik (trzeba znów
    sprawdzić, czy LL jest zalogowana) i tak "kórwa w kułko".

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 112. Data: 2023-12-01 16:11:39
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    > IP czego?

    IP zegarka.
    https://images89.fotosik.pl/698/868d9677f3343778.jpg

> [...]

    Juggluco. Zarówno do aktywacji sensora, jak i do wysyłania informacji do
    LibreView (po kontynuację refundacji, bo nie skanują sensora).
    Juggluco wysyła "skanowanie" sensora na LibreViev kilka razy na godzinę.
    I to z naddatkiem spełnia wymogi refundacji nawet dla dzieci, które mają
    obowiązek skanowania minimum 8 razy na dobę. Bo nam dorosłym wystarcza 3
    razy na dobę.
    Powtórzę: sporo ludzi korzystających z refundacji (a co za tym idzie,
    mających obowiązek skanowania sensorów) nie skanuje sensorów w ogóle
    poza uruchamianiem. Oni nie mają aplikacji LibreLink. Używają wyłącznie
    Juggluco i ewentualnie xDrip+.

    --
    -
    Akarm

  • 113. Data: 2023-12-01 16:52:37
    Od: Akarm <A...@w...pl>

> [...]
    > zalogować z przeglądarki do swojego konta i sprawdzić. Są tam
    > odpowiednie wykresy i wskazania. Te z LL są a Juggluco nie bardzo.

    Gdyby aplikacja Juggluco nie wysyłała wszystkich danych z sensora do
    LibreView, to ludzie masowo traciliby refundacje.

> [...]
    > Juggluco to uruchom przeglądarkę np. w kompie, zaloguj się i sprawdź czy
    > są podane jakieś wartości. U mnie nie ma (oczywiście hasła loginy

    Jeszcze raz:
    - LibreLink nie jest aplikacja potrzebną do przesyłania danych na
    serwer LibreView. Wielu użytkowników FeeStyle Libre w ogóle nie ma tej
    aplikacji.
    Do wysyłania danych na serwery LibreView korzysta się z Juggluco.
    Kilka tygodni temu to było kilka-kilkanaście symulacji skanowania na
    dobę, teraz to już chyba kilka razy na godzinę.
    Ja z tego wysyłania zrezygnowałem, bo nie da się wysyłać z dwóch
    aplikacji jednocześnie, a wygodniej wpisuje mi się szczegóły całego
    jadłospisu w LibreLink niż w Juggluco. W Juggluco też się da pisać, ale
    strasznie dużo z tym zachodu i trwa bardzo długo. Wyłącznie z tego
    powodu używam jeszcze LibreLink. Juggluco wysyła mi dane do xDrip+ bo ta
    aplikacja jest najużyteczniejsza i z jej pomocy głównie korzystam.

> [...]
    > przez BT aż do końca "time limit" sensora. Nowy czujnik (trzeba znów
    > sprawdzić, czy LL jest zalogowana) i tak "kórwa w kułko".

    Ja nie stwierdzam żadnego wylogowywania się z konta, a potrafię kilka
    razy w tygodniu restartować telefon. Jeśli gdzieś odejdę na dłuższą
    chwilę, to po powrocie w okolice telefonu aplikacje łączą się z sensorem
    w ciągu (najdalej) minuty.

    --
    -
    Akarm

  • 114. Data: 2023-12-01 17:24:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.12.2023 o 16:52, Akarm pisze:

    > Gdyby aplikacja Juggluco nie wysyłała wszystkich danych z sensora do
    > LibreView, to ludzie masowo traciliby refundacje.

    Jeszcze raz. Kiedyś wysyłała :)

    > Jeszcze raz:
    >  - LibreLink nie jest aplikacja potrzebną do przesyłania danych na
    > serwer LibreView. Wielu użytkowników FeeStyle Libre w ogóle nie ma tej
    > aplikacji.

    Jeszcze raz, kiedyś to działało, jeszcze jakiś miesiąc temu.
    Spoko, mam czas odpisywać, może w końcu dotrze :)

    > Ja z tego wysyłania zrezygnowałem, bo nie da się wysyłać z dwóch
    > aplikacji jednocześnie,

    A niby czemu? Jaki związek widzisz lub jego brak, ze nie można wysyłać z
    dwóch różnych aplikacji? Coś przeszkadza? Nie działa?
    Skąd wiesz, że nie działa? Gdzie sprawdzałeś? Jak?

    No dobra, napisz teraz prawdę:

    Którą aplikacją "startujesz sensor"?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 115. Data: 2023-12-01 19:09:54
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    > Jeszcze raz. Kiedyś wysyłała :)

    > Jeszcze raz, kiedyś to działało, jeszcze jakiś miesiąc temu.
    > Spoko, mam czas odpisywać, może w końcu dotrze :)

    Jeszcze raz:
    - wielu użytkowników FreeStyle Libre w ogóle nie ma zainstalowanej
    aplikacji LibreLink. Dane na LibreViev przesyłają za pośrednictwem Juggluco.

    > A niby czemu? Jaki związek widzisz lub jego brak, ze nie można wysyłać z
    > dwóch różnych aplikacji? Coś przeszkadza? Nie działa?
    > Skąd wiesz, że nie działa? Gdzie sprawdzałeś? Jak?

    Przeszkadza logowanie na LibreView.
    Sprawdziłem to w ten sposób, że kiedy dane na LibreView przesyła
    Juggluco, to nie ma tam danych z LibreLink. Dlatego musiałem w Juggluco
    odznaczyć to wysyłanie danych.

    > No dobra, napisz teraz prawdę:
    >
    > Którą aplikacją "startujesz sensor"?

    Najpierw LibreLink, następnie Juggluco.

    --
    -
    Akarm

  • 116. Data: 2023-12-01 19:42:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.12.2023 o 19:09, Akarm pisze:

    > Jeszcze raz:
    >  - wielu użytkowników FreeStyle Libre w ogóle nie ma zainstalowanej
    > aplikacji LibreLink. Dane na LibreViev przesyłają za pośrednictwem
    > Juggluco.

    Miało... lub nie korzystają z refundacji lub nie w Polsce. Masz
    chisteryczne dane :] Obecnie (po wprowadzonych modyfikacjach) nie
    działają opcje z Juggluco :]

    > Przeszkadza logowanie na LibreView.
    > Sprawdziłem to w ten sposób, że kiedy dane na LibreView przesyła
    > Juggluco, to nie ma tam danych z LibreLink. Dlatego musiałem w Juggluco
    > odznaczyć to wysyłanie danych.

    To spróbuj jeszcze raz sprawdzić. Danych z Juggluco już nie znajdziesz :]

    > Najpierw LibreLink, następnie Juggluco.

    Po co? Skoro podobno Juggluco skanuje zawsze dobrze, startuje sensor
    pluje do bazy danych LL a na dodatek współpracuje z xDrip.

    Po co Ci zatem LL, skoro cały czas twierdzisz, że ludzie nie potrzebują LL?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 117. Data: 2023-12-01 21:05:11
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    > Miało... lub nie korzystają z refundacji lub nie w Polsce.

    Korzystają z refundacji w Polsce. I nie mają LibreLink.

    > Masz
    > chisteryczne dane :] Obecnie (po wprowadzonych modyfikacjach) nie > działają opcje
    z Juggluco :]
    Może masz jakąś "przedpotopową" wersję.
    Napisz numer wersji, lub daj zrzut ekranu z numerem używanej wersji
    Juggluco, bo każda nowsza wersja przesyła dane do LibreView. I nie ma
    inaczej.

    > To spróbuj jeszcze raz sprawdzić. Danych z Juggluco już nie znajdziesz :]

    Nie chce mi się, bo w LibreView mam dane już z 6 źródeł, mimo używania
    wyłącznie jednego telefonu i dwóch aplikacji. Każda zmiana to nowe
    logowanie, a jednocześnie nowe urządzenie i nie ma powrotu do
    poprzedniego. Diabetolożka ostatnio zwróciła mi na to uwagę. Mówiła coś
    o kombinowaniu. Tłumaczyłem początkiem używania i próbami różnymi, teraz
    wolę się więcej nie narażać.

    > Po co? Skoro podobno Juggluco skanuje zawsze dobrze, startuje sensor
    > pluje do bazy danych LL a na dodatek współpracuje z xDrip.
    >
    > Po co Ci zatem LL, skoro cały czas twierdzisz, że ludzie nie potrzebują LL?

    Przydaje się czasami czytać to, na co się odpowiada.
    Zatem cytuję to, co napisałem dwa posty wcześniej, może wreszcie
    przeczytasz:

  • 118. Data: 2023-12-03 13:42:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.12.2023 o 21:05, Akarm pisze:

> [...]
    > Napisz numer wersji, lub daj zrzut ekranu z numerem używanej wersji
    > Juggluco, bo każda nowsza wersja przesyła dane do LibreView. I nie ma
    Wersja 7.1.16
    A jak sprawdzasz, że dane z Juggluco zostały przesłane prawidłowo, skoro
    teraz tego nie robisz?

    > Nie chce mi się, bo w LibreView mam dane już z 6 źródeł, mimo używania
    > wyłącznie jednego telefonu i dwóch aplikacji.

    Ale doczytałeś na LV, że te 6 źródeł to _TYLKO_ LL i wynika to tylko z
    tego, że wystarczy się wylogować i zalogować na nowo i "powstaje"
    następne źródło?...które jest ściśle powiązane z danym sensorem i jego
    aktywacją? (na stronie LV masz to dokładnie opisane). Nie ma tam nic
    innego o źródłach z innych programów obecnie. Skala i ilość skanowań
    jest wyraźnie pokazana dla LL i żadna inna apka obecnie nie ma tam dostępu.

> [...]
    > poprzedniego. Diabetolożka ostatnio zwróciła mi na to uwagę. Mówiła coś
    > o kombinowaniu. Tłumaczyłem początkiem używania i próbami różnymi, teraz

    Brednia. Jak napisałem, wystarczy się wylogować i zalogować na nowo bez
    zmiany oprogramowania i już masz następne źródło.

> [...]
    > niż w Juggluco. W Juggluco też się da pisać, ale strasznie dużo z tym
    > zachodu i trwa bardzo długo. Wyłącznie z tego powodu używam jeszcze

    Taki dziennik można prowadzić w znacznie lepszych aplikacjach
    stworzonych dla cukrzyków. Wpisywanie posiłków nie jest wymagane
    przecież, przynajmniej u diabetolożki żony.

    Sumując, dawno widać nie sprawdzałeś, czy Juggluco działa bez LL z
    LV...bo w sumie nie działa na tą chwilę. Kiedyś może działało.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 119. Data: 2023-12-03 13:50:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.10.2023 o 10:45, Akarm pisze:

    > Ja podobnie. Nadal korzystać muszę z xDrip+ oraz z Juggluco.
    > Skorzystałem z dzisiaj kończącej się promocji na Samsung Galaxy Watch 5 Pro i
    kupiłem za 900 zł, czyli za kwotę już akceptowaną.

    > Ale nie daję rady z zainstalowaniem na zegarku aplikacji spoza sklepu, nie jestem
    mocarzem informatyki. Pieprzy mi się coś z portem. Zamiast czterech piątek po adresie
    IP pokazuje mi się pięć innych cyfr, różnych przy każdej próbie. :/

    U mnie nie ma tego problemu bo korzystam dla żony z MiBand5. Jest apka
    do telefonu, która przesyła dane do opaski/zegarka:

    https://bigdigital.home.blog/2022/06/16/watchdrip-a-
    new-application-for-xdrip-watch-integration/

    ...co ułatwiło mi sprawę zakupu innego smartwacza, bo MiBand już miała
    od dawna.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 120. Data: 2023-12-03 14:46:26
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    > Wersja  7.1.16

    Czyli musi przesyłać dane do LibreView.

    > A jak sprawdzasz, że dane z Juggluco zostały przesłane prawidłowo, skoro
    > teraz tego nie robisz?

    Po prostu - potrafię czytać.
    Podobnie wiem, że arszenikiem można otruć, a też teraz tego nie robię.
    Czytuję nałogowo posty użytkowników na grupie FreeStyle Libre.

> [...]
    > innego o źródłach z innych programów obecnie. Skala i ilość skanowań
    > jest wyraźnie pokazana dla LL i żadna inna apka obecnie nie ma tam dostępu.

    Oprócz LibreLink dane do LibreView przekazuje Juggluco.

    > Brednia. Jak napisałem, wystarczy się wylogować i zalogować na nowo bez
    > zmiany oprogramowania i już masz następne źródło.

    Właśnie o tym przecież pisałem. Pierwsze zdanie w cytacie powyżej.

    > Taki dziennik można prowadzić w znacznie lepszych aplikacjach
    > stworzonych dla cukrzyków. Wpisywanie posiłków nie jest wymagane
    > przecież, przynajmniej u diabetolożki żony.

    To nie jest wymagane i nic takiego nie pisałem.
    To jest konieczne do prawidłowego prowadzenia cukrzycy. Ja tak robię od
    kilkudziesięciu lat i dzięki temu nie mam żadnych powikłań. A cukrzycę
    mam dość trudną w prowadzeniu, z powodu cukrzycy mam II grupę inwalidzką.

    > Sumując, dawno widać nie sprawdzałeś, czy Juggluco działa bez LL z
    > LV...bo w sumie nie działa na tą chwilę. Kiedyś może działało.

    Działa, działa...
    Cały czas.
    Na grupie FreeStyle Libre trafiają się sieroty, które proszą o radę, bo
    Juggluco nie wysyła danych na LibreView. :D
    Ale nawet najbardziej oporne wkrótce dziękują za pomoc.

    --
    -
    Akarm