    From: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: FreeRTOS, SAM7, tryby pracy jądra ARM7.
    Date: Wed, 04 Feb 2009 22:46:07 +0100

    Adam Dybkowski wrote:
    > Heh, przy konfiguracji Nut/OS'a jest tyle możliwości że parametry
    > makefile'a nie zmieściłyby się na jednym ekranie. Jeżeli masz Linuxa to
    > pewnie przerabiałeś nieraz konfigurację kernela (make menuconfig) - ten
    > konfigurator Nut/OS'a jest prawie jak "make xconfig", z tym że masz
    > dostępną całą masę gotowych konfiguracji do wyboru.

    Tak wiem, ale widzisz: zdecydowanie nie chcę trzymać na wpół
    skompilowanych częsci NutOSa w SVN. Mają tam siedzieć źródła, mam wydać
    "make" i dostać *.hex. Co się w środku dzieje mnie nie interesuje, w
    szczególności nie ma prawa być interaktywne (cała konfiguracja jest w
    SVN). I co ważne za każdym razem pełnego budowania musi być kompilowane
    od zera (taka zasada przy developingu) . NutOS zawsze mnie pod tym
    względem denerowował (jakiś czas temu używałem go na atmega) dlatego
    pytam czy jest trzecia, "normalna" droga do kompilacji poza klikalną
    (czy to myszką czy menuconfig). Ilośc parametrów nie musi mieścić się na
    ekranie ;)

    Ponadto NutOS jak mówie odpadł ze względu na model multitaskingu który
    mi nie odpowiada. Na placu boju ciągle tylko FreeRTOS :) Żeby było
    śmieszniej prawie wcale nie potrzebuje RT, ale jakoś wszystkie OSy na uC
    starają się być takie.