    From: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: FreePBX i konfiguracja
    Date: Thu, 08 Dec 2011 15:50:26 +0100

    zlotowinfo wrote:

    > Użytkownik "Zbigniew Cofała" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > zrób na jednej centralce i spokój

    Odpada, tych centralek jest kilka na całym świecie - przykład był dla
    uproszczenia. Chcę żeby można było sobie zadzwonić lokalnie do oddziału
    firmy np. w Polsce, zgłosi się IVR, i potem można sobie wybrać wewnętrzny
    numer pracownika, który siedzi w oddziale w Tokio czy Atlancie. Dzięki temu
    nie płacimy za połączenie międzynarodowe.

    > czeka cię wzajemne odwzorowanie numeracji wewnętrznych, za pomocą
    > extension i wywołań: Local/2xx@from-internal
    > disa nie jest takie złe gdy użyjesz innego from-internal... lub poprostu
    > pojedynczego out...

    Już sobie poradziłem. Dodałem wszystkie numery na każdej centrali, potem do
    każdego "obcego" dodałem follow me, z właściwym prefiksem, żeby było wiadomo
    do której centrali kierować połączenie, a w outbound route skierowanie do
    właściwego trunka na podstawie prefiksu i równoczesne obcięcie tego
    prefiksu. I działa. :)

    > pytania odnośnie voip to raczej tutaj: alt.pl.voip

    Ok, dzięki. :)

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl