  • Data: 2010-03-10 15:05:43
    Temat: Re: FreeEnergy cionk dalszy
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "qlphon" napisał:
    > jestem zbyt cieńki żeby mieć teorie w tej sprawie...

    mnie nie interesuje czy jesteś cienki czy gruby:O)
    ja podałem swoją teorię a ty w nią zwątpiłeś, czyli odniosłem wrażenie że
    wiesz że dostrzegasz w mojej jakiś błędy, oraz że masz jakąś ciekawszą swoją
    teorię, a widzę że ty teori żadnej nie masz, a efekt zjawiska prubujesz
    zwalić na niewiedzę:O)

    > sadzę że jest coś na rzeczy w kwesti teori pola jednolitego (Unified
    > Field)
    > która łączy ze sobą znane człowiekowi oddziaływania
    > wcale bym się nie zdziwił, gdyby zjawiska tu zachodzące prowadziły do
    > przemian energetycznych materii,
    > czyli coś co wydaje się być perpetum-mobile tak naprawdę oparte by było o
    > takie przemiany.
    > po prostu staram się nie zamykać w kanonach klasycznej fizyki...

    ja widzę sprawę bardziej przyziemnie i wytłumaczalnie:O)

    > opisuje ona pewne doświadczenia, jawnie wykraczające poza fizykę klasyczną
    > teoretycznie można by je nawet samemu odtworzyć

    jakoś na wyryfki przeczytałem ten tekst i odniosłem wrażenie że to taka
    propagandowa historyjka ze względu na sposób opisania tego, czyli
    zagmatwania ile się da, zanudzenia czytelnika długością tekstu, oraz wiele
    innych, nie znam się na wyopie i oznaczaniu pierwiastków więc się o tych
    doświadczeniach nie wyowiem, ale wybacz, tych dośfiadczeń nikt praktycznie
    nie jest w stanie odtworzyć, bo mało kto ma dochody z
    wielo-dziesięcio-tysięcznej farmy, oraz czasu na wieeeeloletnie do badania
    kosztujące setki tysięcy dolaruf, oraz wynajmowanie labolratoriów i
    naukowców najwyższej klasy tesz za setki tysięcy dolaruf:O)

    > - więcej czasu poświęcam na zarabianie
    > teraz jest to dla mnie "ciekawa ciekawostka" ;-)

    więc jako wyłącznie ciekawostka i rozryfka obejrzyj sobie
    filmik z pod hasła "Skrywane technologie"
    http://www.youtube.com/watch?v=A_nWuYAI8ZI